Satınalma
Odak Noktası

Talepten son ödemeye kadar olan satın alma sürecinin muhasebe ve finans ekipleriyle uyumlu olarak yönetilmesi birçok çalışanı, politikayı ve iş akışını gerektirir.

Bir yandan uyumluluğu gözetirken diğer yandan uçtan uca şeffaf bir satın alma sürecinin performansını artırmak, doğru dijital otomasyon araçlarını gerektirir.

PaperWork satın alma çözümleri, mevcut ERP sistemleriyle entegre satın alma süreçlerini otomatikleştirir; performansı artırmak ve uyumluluğu sağlamak için departmanlar arasındaki iş birliğini artırır.

Daha İyi Tedarikçi İlişkileri

Maliyet ve zaman tasarrufu sağlayan satın alımlar artık sizin tarafınızdan çok fazla şey yapılmasını gerektirmiyor. Otomatik ve kolaylaştırılmış satın alma işlemleri, satın alma sürecini daha verimli hale getirir ve tedarikçi ilişkilerini geliştirerek kuruluşunuza sahada daha iyi bir temel sağlar.

Satın alma süreçleriniz kontrol atında!

PaperWork iş akışı “bütçe kontrollü satınalma süreci” gibi karmaşık süreçleri her adımda ERP ile entegre çalışarak yönetmektedir. Satınalma süreci başladığında önce ERP’den bütçe kalemlerini kontrol ederek, bütçesinde var ise satınalma sürecinin devam etmesine izin vermektedir. Bütçe de yok ise ek bütçe talep sürecini başlatmaktadır. Faturalar geldiğinde ise onay sürecini başlatıp, faturaları şirketlere ve masraf merkezlerine göre dağıtarak ERP üzerinde muhasebeleştirmektedir. Aynı zamanda yapılan harcamaları da bütçe kalemlerinden düşmektedir

 

Kararlarınız Üzerinde Tam Kontrol Sağlayın

PaperWork, ERP sistemlerinizde size tam görünürlük sunarak, önceki operasyonları ayrıntılı olarak inceleyerek ve daha yüksek değer noktalarını belirleyerek işletmeniz hakkında daha bilinçli kararlar vermenizi sağlar.

Gecikmeler ve Tıkanıklıkları Ortadan Kaldırın

Merkezi bir dijital talep ve onay döngüsü, tekrarlanan gecikmeleri ortadan kaldırarak ve satın alma operasyonlarındaki tıkanıklıklardan sizi kurtararak kuruluşunuzda sorunsuz bir çalışma sağlar.

Satınalma sürecinizi PaperWork ile yönetin, ERP sisteminiz ile kolayca konuşturun.

  • Ek Bütçe Talep
  • Bütçe Kontrollü Satın alma 
  • Fatura Onay
  • Fatura İade
  • Teklif Değerlendirme
  • Tedarikçi Değerlendirme
  • Yeni Tedarikçi Tanımlama
  • Hak Ediş Onay
  • Ödeme Onay 
  • E-mutabakat
  • Envanter Takip Süreci 
  • Malzeme Seçim Onay 

PaperWork ile Bugün Tanışın

PaperWork’ün low-code mimarili akıllı dijital süreç ve doküman otomasyon platformuyla iş süreçlerinizin kontrolünü elinize alın.

Bize Yazın

PaperWork'ü görmeden karar vermeyin!

Bizimle iletişime geçin, size özel bir demo gerçekleştirelim.

İhtiyaçlarınızı dinliyor ve sizin için özel bir demo hazırlıyoruz.

Kazançlarınız:
Sırada ne var?
1

Sizin için uygun bir zaman aralığı belirliyoruz.

2

Bir tanışma toplantısı düzenliyoruz.

3

Size özel bir demo gerçekleştiriyoruz.

Ücretsiz Demo Talep Edin