Sözleşmelerinizi, e-posta ile yönetmekten bıkmadınız mı?

PaperWork sözleşme yönetimi çözümü ile, sözleşme talebi, hazırlık, hukuk değerlendirme, revizyon, yükümlülük takibi, sözleşme yenileme ve süre uzatma gibi işlemler iş akışı üzerinde yönetilir. Sözleşmelerin yaratılmasından imzalanmasına kadar olan süreç sistem üzerinde takip edilir. Elektronik posta ve telefon ile yürütülen eski yöntemin verimsizliği ve kargaşası ortadan kalkar. Silme, revizyon gibi işlemler, gelişmiş yetkilendirme ile kontrol edilir, yanlış kullanım engellenir. Sözleşmenin, süreç üzerinde hangi birimde, kişide olduğu sistem üzerinden izlenir, işlemler hızlanır. Özellikle, sözleşmelerde takip edilmesi gereken; günü yaklaşan yükümlülükler, cezai şartlar, sözleşme yenilenme tarihi, ödeme tarihi vb. konular sistem tarafından kullanıcılara e posta ve mesaj ile hatırlatılır, görev olarak atanır. Sözleşmenin tüm versiyonlarına sistem üzerinden erişilebilir.

Hizmet, satın alma, personel, bakım, satış vb gibi farklı sözleşmeler için,  sözleşme şablonların kullanımı zaman kazandırır ve kurum genelinde sözleşmelere standart getirir. Gelişmiş arama motoru ile hem elektronik belgelerin hem de taranmış dokümanların içinde geçen kelimelerden arama yaparak, sözleşme ve eklerin hemen ulaşabilirsiniz. Görsel rapor tasarım aracımız ile, sözleşme kayıtlarında bulunan verilerden istediğiniz raporları kolaylıkla oluşturabilirsiniz. PaperWork, ilgili süreçleri kolaylıkla birbirine bağlayabilir. Örneğin satın alma süreci tamamlandığında otomatik olarak sözleşme sürecini başlatabilir.  Mobil uygulama desteğimiz ile ofis dışında da Apple ve Android cihazlardan sözleşmelerinize erişebilir, onay işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. Sözleşmenin yaratılmasından onaylanmasına kadar olan tüm süreç izlenir, ölçülür. 

 

 

Yararları

  • Sözleşme süreci kısalır
  • Riskler azalır
  • Sözleşmelere standart gelir
  • Şeffaflık sağlanır
  • Sözleşme görünürlüğü ve takibi sağlanır
  • Kurumsal sözleşme hafızasını oluşur
  • Hatırlatmalar ile, belirli tarihe bağlı işlemler atlanmaz
  • Mobil uygulama desteği ile çalışanlarınız ofis dışındayken bile süreç durmaz
  • Dahili Word editörü ile, yapılan değişiklikler takip edilir

Dahili Word editörü, sözleşme içindeki değişiklikleri takip eder

Word dokümanları, Office uygulamasına gerek kalmadan, PaperWork tarafından güncellenir, revize edilir. Kullanıcıların, sözleşme  dokümanı üzerinde çalışırken yaptıkları değişikler, gözden geçirme bölgesinde kayıt altına alınır. Böylece, belgenin üzerinde kim ? hangi değişikliği ? ne zaman yaptı? bilgisine sistem içinden hemen ulaşılır

İzleyin > > >

 

 

Sözleşme onay iş akışlarını, çizerek tasarlayın, kolayca revize edin

PaperWork, sözleşme süreçlerinin kısa sürede canlıya alınmasını sağlar. Sürecin işlem adımlarını ölçer, sorunlu alanları bulur, iyileştirir. Verimli süreçler yaratmak için, sürekli geri bildirimde bulunur

Genel Özellikler


Sözleşme süreci onay sistemi

Native mobil uygulama (Android/IOS)

Sözleşme şablonları

Tam metin arama (OCR)

Sözleşme raporları

KEP Alma/Gönderme

Elektronik imza

Zamana bağlı uyarı e postaları

Sözleşme versiyonları ve ekleri

Sözleşme şablonları

SAP, Oracle, ERP, Active Directory Entegrasyonu