Pazartesi - Cuma 09:00-18:000216 384 0751

Aksa Enerji süreç ve dokümanlarını PaperWork Low Code platformu ile yönetiyor

Kazancı Holding bünyesinde bulunan binlerle kullanıcılı Aksa Enerji 35 adet gaz ve elektrik dağıtım şirketinde, süreç ve dokümanlarını PaperWork Low Code platformu ile yönetiyor. Enerji dağıtım şirketleri, dağıtık yapıda çalışmaktadır. Genel müdürlük, bölge müdürlükleri ve abone merkezleri arasında yoğun süreç ve belge trafiği bulunmaktadır. PaperWork işletmenin tüm birimlerini süreçlerle birbirine bağladı. İş akışları, anlık olarak izlenmeye başladı. Süreçler şeffaflaştı. Yönetim yürümekte olan işler hakkında anlık bilgiye sahip oldu. Gelişmiş raporlama altyapısı ve KPI tanımları ile akışların sorunlu bölgeleri hemen tespit edilerek, iyileştirmeler yapıldı. PaperWork'ün kod yazmadan SAP ile veri alışverişini sağlayan , SAP konnektörü ile süreçler kolayca SAP ile entegre edildi

Birbirleriyle ilişki süreçler otomatik başlatılarak, süreçlerin kesintisiz çalışmasını sağladı. Kurum genelinde 60 dan fazla süreç PaperWork ile yönetilip, ölçülmektedir Müşteri bilgi sistemi ile yapılan entegrasyonlar ile veri alışverişi sağlandı. Kullanıcıların, iki ayrı sisteme veri girme zorunluluğu ortadan kaktı. PaperWork'ün kolay form ve iş akışı tasarım araçları sayesinde, eğitimlerini tamamlayan Aksa personeli kendi süreçlerini sistem üzerinde tasarlamaya başladı. Abone dosyaları ve süreçler sırasında toplanan dokümanlarda PaperWork üzerinde arşivlenmektedir  . Yetkiler dahilinde dokümanlar merkezi bir sistem üzerinden paylaşılmaya başladı. SAP ara yüzlerinden çalışmamızı sağlayan SAP ECM çözümümüz ile kullanıcılar, abone dosyalarına SAP ara yüzlerinden ulaşıp, ilgili işlemleri yapabilmekteler. Yaklaşık 60 adet iş akışı , PaperWork platformu üzerinde yönetilmektedir.

EPDK talep,EPDK şikayet, Genel talep/şikayet, KEP, Gelen evrak, Giden evrak, Fatura itiraz, Tesis devir, Tesis bağlantı talebi, Borç Taksitlendirme, Kaçak zaptına itiraz

Akıllı Dijital Dönüşüm
Zaman kaybetmeden PaperWork ile tanışın!

Süreçlerin dijital ortama aktarılmasının ana hedefi organizasyonel çeviklik, tepki süresini kısaltmak,müşteri beklentilerini en üst seviye de karşılamak