Pazartesi - Cuma 09:00-18:000216 384 0751

Paperwork'ü Görmeden
Karar Vermeyin

Modern dijital dünyada müşteri memnuniyeti sağlamanın
temel taşı etkin süreç yönetimidir.

Dijital süreçler, güçlü
şirketler yaratır

Dijital dönüşümün temel taşlarından olan PaperWork, iş akış ve doküman yönetim çözümüdür. Verimsiz kağıt ve Excel formları ortadan kaldırır. Webden, mobilden, evden, ofisten görevleri yapmanızı ve belgelere ulaşmanızı sağlar. Görevler, çalışanların iş yüküne göre dağıtılır. Tamamlanma süreleri ölçülür. İşlerin anlık takibi ve süreç yönetim performanslarının ölçülmesi, firmaya çeviklik kazandırır. Süreç modelinin kolayca değiştirilmesi, değişimler karşısında hızlı hareket edilmesini sağlar. Sorunlu noktalar tespit edilir, iyileştirilir. Kaynak planlaması yapılır. Çalışanların zamanı, en verimli şekilde kullanılır. İşlerin tanımlı kurallara bağlı olarak yapılması, süreç otomasyonu sağlar. Sistem, doğru kişiye, doğru dokümanı zamanında ulaştırır. Kurum içinde belgelerin güvenli olarak paylaşılmasını sağlar. Belge versiyonlarını düzenler. Değişiklikleri takip eder

Akıllı Dijital Dönüşüm
Zaman kaybetmeden PaperWork ile tanışın!

Süreçlerin dijital ortama aktarılmasının ana hedefi organizasyonel çeviklik, tepki süresini kısaltmak,müşteri beklentilerini en üst seviye de karşılamak