Doküman Yönetimi

PaperWork: Doküman Yönetimi ve Arşivleme Çözümünüz

Sağlam, güvenli ve kullanıcı dostu doküman yönetim sistemimizle iş faaliyetlerinizi dönüştürün.

ÖZELLİKLER

Doküman Yönetimi Artık Çok Kolay

PaperWork, doküman yönetimini otomatikleştirir ve minimum kullanıcı eforu gerektirerek iş operasyonlarınızı kolaylaştırır.

Doküman İndeksleme

Verimli indeksleme sistemimizle belgeleri kolayca kategorilere ayırın ve alın.

İçeriğe Dayalı Doküman Erişimi

Belirli bir içerikle ilgili tüm belgelere tek aramayla erişin.

Sürüm Kontrolü

Veri kaybını önlemek için değişiklikleri izleyin ve belgelerin birden çok sürümünü koruyun.

Erişim Kontrolü

Yalnızca yetkili personelin hassas belgelere erişebilmesini sağlamak için kullanıcı rollerini ve izinlerini tanımlayın.

Arama ve Erişim

Gelişmiş arama özelliğimizle ihtiyacınız olan belgeleri hızlı ve kolay bir şekilde bulun.

Doküman Düzenleme ve Notlar

Orijinal dosyayı değiştirmeden belgelere notlar ekleyin ve hassas bilgileri düzeltin.

Denetim Geçmişi

Gelişmiş güvenlik ve uyumluluk için bir belge üzerinde gerçekleştirilen tüm eylemleri takip edin.

Otomatik İş Akışı

Verimliliği artırmak ve manuel çabayı azaltmak için belge merkezli süreçlerinizi otomatikleştirin.

Entegrasyon Özellikleri

Birleşil, verimli bir iş akışı için çeşitli iş uygulamalarıyla sorunsuz bir şekilde entegre olun.
üst düzey güvenlik

Doküman Yönetiminde Bütünsel Yaklaşım

PaperWork, otomatik akıllı klasörleriyle size gelişmiş KVKK uyumluluğu, erişim haklarına dayalı güvenlik ve dosya bütünlüğü sağlamak için arka planda çalışır.

Yapay Zeka Otomasyonuyla Zahmetsiz KVKK Uyumluluğu

KVKK uyumluluğu için yapay zeka destekli otomatik belge maskelemeyle belge yönetiminin bir sonraki düzeyini deneyimleyin. Hassas bilgilerinizin kontrolünü elinize alın ve yetkili kullanıcıların güvenli erişimini sağlayın. PaperWork topluluğuna bugün katılın ve gizli belgeleri işleme biçiminizde devrim yapın.

Gelişmiş İçerik Güvenliği

Ayrıntılı güvenlik önlemleriyle belgelerinizin gizliliğini ve bütünlüğünü sağlayın. Özel gereksinimlerinize göre erişim haklarının kontrolünü elinize alın, esnek ve sağlam Erişim Kontrol Listelerini (ACL'ler) kullanarak özelleştirilmiş güvenlik politikaları oluşturun. Şifrelenmiş içerik depomuzu kullanarak en kritik belgelerinizi yaşam döngüleri boyunca koruyun.

Akıllı Klasörler

Belirli bir bağlama ilişkin tüm belgelere (bir vaka, müşteri dosyaları, çalışan belgeleri, sipariş dosyaları veya iş emri dosyaları) tek bir aramayla erişin. Çok sayıda dosyayı elemek yerine, ilgili tüm belgeleri tek bir yerde görüntüleyin ve her belge bağımsız bir nesne olarak varlığını sürdürerek benzersiz özelliklerini ve işlevlerini koruyun.

NASIL ÇALIŞIR

Etkili Doküman Yönetimiyle İş Akışlarınızı Basitleştirin

PaperWork’ün Doküman Yönetim sistemi, iş operasyonlarınızı kolaylaştırmak, işbirliğini geliştirmek ve veri güvenliğini sağlamak için tasarlanmıştır. Etkin belge yönetiminin gücünü deneyimleyin ve iş üretkenliğinizi yeni boyutlara taşıyın.

Etkili Doküman Kontrolü

Belgelerinizi kolaylıkla yöneterek her zaman düzenli, erişilebilir ve güncel olmalarını sağlayın. İster sözleşmelerle, faturalarla, raporlarla, ister başka türdeki belgelerle ilgileniyor olun, PaperWork belge kontrolünü çocuk oyuncağı haline getirir.

Belgeleri gerçek zamanlı olarak paylaşın ve üzerinde işbirliği yapın, ekip çalışmasını geliştirin ve verimliliği artırın. Sürüm kontrolü ve denetim izleri gibi özelliklerle, farklı kullanıcılar tarafından yapılan değişiklikleri takip ederek hesap verebilirlik ve şeffaflık sağlayabilirsiniz.

Hassas verilerinizi üst düzey güvenlik önlemleriyle koruyarak belgelerinizin yetkisiz erişime karşı korunmasını sağlayın. PaperWork ile hassas bilgilere güvenli erişim için kullanıcı rollerini ve izinlerini tanımlayabilirsiniz; kapsamlı denetim izlerimiz, belge erişimini ve kullanımını izleyerek hesap verebilirliği ve veri güvenliğini daha da artırır.

Birleşik, verimli bir iş akışı için çeşitli iş uygulamalarıyla entegre edin. İster CRM, ERP ister başka bir yazılım olsun, PaperWork bunlarla entegre olabilir ve belgelerinizin ve verilerinizin tüm platformlarda senkronize edilmesini sağlar.

Doküman merkezli süreçlerinizi otomatikleştirerek manuel çabayı azaltın ve üretkenliği artırın. Belge yönlendirme, onay süreçleri ve bildirimler gibi tekrarlanan görevleri otomatikleştirerek zamandan tasarruf edebilir ve üretkenliği artırabilirsiniz.

Kapsamlı denetim yollarımız ve güvenli belge depolamamızla mevzuat uyumluluğunu karşılayın. Mevzuat gerekliliklerini karşılamak, güvenli belge depolama, kapsamlı denetim yolları ve kontrollü belge erişimi gibi özellikler sayesinde artık göz korkutucu bir görev değil.

DİĞER ÖZELLİKLER

PaperWork ile Gelişmiş Belge İşleme

01

Belgelerinizi dijital ortamda imzalayın, zaman kazanın.

PaperWork BPM iş akışı yönetim uygulaması, e-imza ile imzalanacak belgeleri süreç üzerinde onay adımları arasında ilerleterek, planlanan imzaları toplar. Sistem, imza görevi atandığında veya imzalama işlemi tamamlandığında ilgili kişilere uyarı e-postaları gönderip belgenin onay süreci hakkında otomatik bilgilendirmeler yapar. İmzalanan belgeler, PaperWork doküman yönetimi sistemine aktarılıp, otomatik olarak arşivlenir. Bu belgelere sadece yetkisi olan kullanıcılar erişip, paylaşabilir.

02

Kayıtlı elektronik postalarınızı arşivleyin, işleme alın, zamanında dönüş yapın.

KEP çözümümüz kuruma gelen tüm KEP’lerin arşivlenmesini, sınıflandırılmasını ve içinde geçen kelimelerden otomatik olarak ilgili iş akışına yönlendirilmesini içerir. PaperWork çözümleri, elektronik imza ve Kayıtlı Elektronik Posta sistemleri ile bütünleşik çalışır. Gelen KEP iletisi, görüş almak ve çeşitli işlemler yapılması için kurum içerisinde iş akışı uygulamamız ile dolaşır. Örneğin, KEP iletisinin içerisinde “haciz” kelimesi geçiyorsa, sistem gelen KEP’i doğrudan hukuk iş akışına yönlendirebilir. PaperWork gelişmiş KEP modülü iş akışı motoru ile bütünleşik çalıştığı için her türlü sürecinizde KEP ile işlem yapmak çok kolaylaşmıştır.

03

Performans Testi

PaperWork binlerce kullanıcının, milyonlarca dokümanın ve yüksek işlem adetlerinin olduğu ortamlarda, yük dağılımlı çalışan, High Volume Server (HVS) mimarisi ile ihtiyacınız olan yüksek performansı sağlar. Aşağıda koşulları belirtilen, 24 saat süren yük testi sonucunda, PaperWork Content Server üzerine dakika da 5.000 belge arşivlenmiştir. Bu test, PaperWork’ün uygulama sunucularının (Content Server) ağır yük altındaki işlem hızı hakkında elde edilen, çarpıcı sonuçları göstermektedir.

Videoyu Oynat

Belgeyi nereye kaydedeceğinizi düşünmeyin.

Klasik yöntemde, kullanıcılar dokümanın ilgili klasörünü bulup onun içine arşivlemeye çalışır. İmza sirkülerini örnek verirsek, kişinin ilgili firmanın sözleşme kaydını bulup, kaydetmesi gerekir. Doküman çoğu zaman yanlış yere arşivlenir. Dokümanı kaydetmek, bulmak ve işleme almak çok zaman alır. Dinamik klasör yapısı ile belge arşivlenirken, belgenin ne olduğunu belirten indeks verileri (Metadata) ile etiketlediğinde ise artık belgenin hangi klasörde olduğunun bilinmesine gerek kalmaz. 

Böylece kullanıcılar dokümanları, metadatalara göre istedikleri klasör yapısında dinamik olarak görüntüleyebilirler. Bu esnek yapı, kullanım kolaylığını en üst seviyeye taşır. Örneğin sözleşmeleri “tipine”, “bitiş tarihine”, veya “firmasına” göre göster dediğinizde klasör yapıları bu verilere göre dinamik oluşur.

Güçlü arama motoru, etiket verilerinden hemen belgeye ulaşır. İşler hızlanır ve verimlilik artar.

Çok Katmanlı Mimari

Tüm iş mantığı Content Server adı verilen uygulama sunucusu üzerine taşınmıştır. Uygulama sunucusu üzerindeki iş mantığı 2 adet geliştirme katmanı içerir. Bunlardan birincisi .NET kütüphanelerinden oluşur. PaperWork’ün HTML5 responsive kullanıcı ara yüzleri ve Outlook uygulaması, bu kütüphane üzerinde geliştirilmiştir. Yani kullanıcı ara yüzlerinde bulunan tüm fonksiyonlar bu geliştirme katmanı aracılığı ile yeni ara yüz geliştirmeye, dış sistemler ile entegrasyona açıktır. PaperWork aynı zamanda diğer teknolojiler ile de entegre olabilmek için SOAP 1.2 standartlarında üretilmiş Web Servis kütüphanesini içerir. SAP ara yüzleri ve native mobil ara yüzleri bu teknoloji kullanılarak hayata geçirilmiştir. Geliştirme katmanı tüm fonksiyonlarına ek olarak diğer uygulamaların ara yüzlerinde belge görüntüleme fonksiyonlarını yerine getirmek amacı ile entegre edilebilir bir HTML5 görüntüleyiciye sahiptir. Bu görüntüleyici yine SAP ara yüzlerinde ve Mobil uygulamalarda kullanılmaktadır. Geliştirme kütüphanesi geliştirme kılavuzlarına sahiptir ve son kullanıcılara açılmıştır.

Yüksek Performans

PaperWork platformunu, dijital sinir sistemi gibi kurumların merkezine yerleşir, süreçlerinizle birlikte bilgiyi paylaşmanızı ve yönetmenizi sağlar. Uygulama sunucumuz (Content Server) ve iş akışı (WorkFlow) sunucumuz, ölçeklenebilir mimariyi destekler. Sanal ortamda istediğiniz kadar uygulama sunucusu kurabilirsiniz. Yük dengeleme (Load Balancing) özelliği ile, sunucular yükü dağıtarak yedekli çalışır. Binlerce kullanıcının olduğu ortamlarda PaperWork ECM, ölçeklenebilir mimarisinin sağladığı avantaj ile kurumlara kesintisiz yüksek performans sağlar.

3d-maskot

PaperWork ile Bugün Tanışın!

İster iş süreçlerini kolaylaştırmak isteyen bir iş lideri olun, ister kurumsal düzeyde yönetişimle çeviklik ve yenilik arayan bir BT uzmanı olun, PaperWork sizin çözümünüzdür. Gerçek dijital dönüşüme giden eksik bağlantıyı bizimle keşfedin.