Özlük Dosyaları
Yüzlerce, binlerce çalışanın olduğu kurumlarda, özlük dosyalarının hazırlanması, güncel tutulması ve yönetilmesi kaos ortamı yaratmaktadır. Dijital ortamda, ağ üzerindeki klasörlerde bulunan dokümanların yönetimi verimsizlik sorunlarına neden olmaktadır
![]() | Özlük dosyalarının yönetilmesinde yaşanan sorunlar
|
Dijital Özlük Dosyası
Özlük dosyaları, dijital ortamda PaperWork üzerinde yönetilir. Tüm çalışanlar yetkileri dahilinde özlük dosyalarına erişir. Çalışan gruplarına göre farklı özlük belge setleri oluşturulabilir. İnsan kaynakları uzmanları, mühendisler, bakım teknisyenleri, satış ve bunun gibi farklı çalışan grupları için, farklı özlük belge setleri yaratılabilir. Özlük dosyalarının yönetimini kolaylaştırmak için, belgeye zorunluluk, yetki, geçerlilik süresi ve süre bitiminden önce hatırlatma gibi tanımlamalar yapılır. Belgeleri arayıp, bulmak, paylaşmak ve eksik belge kontrolü yapmak çok kolaylaşır. PaperWork, özlük dosyaları yönetimini üzerine alarak, insan kaynakları uzmanlarının, zamanlarının büyük bir bölümünü çalışan memnuniyeti için harcamalarını sağlar
Zamanınızı kağıtlara harcamayın !
|