Doküman Arşivi

Güvenli, Erişilebilir ve Etkin Doküman Arşivi

Güçlü arşivleme çözümümüzle belge yönetimi sürecinizi kolaylaştırın. İş belgelerinizi tek bir güvenli yerde saklamanın, almanın ve yönetmenin kolaylığını yaşayın.

Nasıl çalışır?

PaperWork’ün Doküman Arşivi, işletmelere belgelerini yönetmek için güvenli, verimli ve kullanıcı dostu bir çözüm sağlamak üzere tasarlanmıştır. Platformumuz üretkenliği artıran, uyumluluğu artıran ve değerli verilerinizi koruyan bir dizi avantaj sunar.

Ölçeklenebilirlik

İşletmeniz büyüdükçe PaperWork'ün Doküman Arşivi de sizinle birlikte büyür. Sistemimiz artan hacimde belge ve kullanıcıyı yönetebilir ve belge yönetiminizin verimli ve etkili kalmasını sağlar.

Güvenli Depolama

Veri kaybına ve yetkisiz erişime karşı koruma sağlamak için gelişmiş güvenlik önlemleriyle belgelerinizi güvende tutun.

Kolay Erişim

Güçlü arama araçlarımız ve sezgisel arayüzümüzle belgelerinizi hızlı ve kolay bir şekilde alın.

Kusursuz Uyumluluk

Sistemimiz çeşitli düzenlemelere uyumu destekler, denetim izleri sağlar ve belgelerin uygun şekilde saklanmasını sağlar.

Verimli Yönetim

Esnek dosyalama yapılarımız, sürüm kontrolümüz ve belge bağlama yeteneklerimizle belgelerinizi etkili bir şekilde düzenleyin.

İş Birliği Araçları

Belgeleri güvenli bir şekilde paylaşın ve ekibinizle gerçek zamanlı olarak işbirliği yapın.

Tüm Dokümanlar için Tek Platform

Her uygulama ile entegre çalışabilen PaperWork Content Server, elektronik ve taranmış belgeleriniz için, merkezi, esnek ve yüksek güvenlikli bir platform sağlar.

PaperWork’ün, içerik servisleri ve API entegrasyonu , kurumsal uygulamaların, doküman yönetimi fonksiyonlarını, kendi ara yüzleri içinden kullanmalarını sağlar. Bir uygulamanın içindeyken PaperWork üzerinde arşivlenmiş belgelere doğrudan erişip işlem yapmak, süreci hızlandırır, hataları önler. Uygulamalar, içerik servisleri üzerinden belgeleri PaperWork’e kaydederler ve kendi ara yüzlerinden görüntüleyebilirler. Kullanıcılar bir doküman yönetimi sistemi üzerinde çalıştıklarını fark etmezler. Farklı kaynaklardan gelen dokümanlar, PaperWork üzerinde arşivlenir. Gelişmiş arama motoru ile belgelere hızlıca ulaşılır. Dokümanların, merkezi olarak tek noktadan yönetilmesi bilgiye erişim ve paylaşım maliyetlerini düşürür. KVKK gibi regülasyonlara uyum sağlamak ve kontrol etmek kolaylaşır.

Örneğin kullanıcı, SAP’nin içindeyken satın alma ile ilgili sözleşme ve eklerine, SAP ara yüzlerinden doğrudan erişir. Süreç sırasında, onay vermeden önce, işleme ait dokümanları inceler. Dokümanları versiyonlayabilir. Satın alma ile ilgili faturalara ve diğer dokümanlara da kolayca ulaşır. SAP ara yüzünden yeni doküman eklediğinde ise , arka planda dokümanın indeks alanları PaperWork üzerinde otomatik olarak oluşur. Kullanıcı SAP içinde belge ile çalışırken, PaperWork doküman yönetimi sistemini kullandığını fark etmez. SAP kullanıcısı olmayan kullanıcılar, dokümanlara PaperWork’ün web ve mobil ara yüzlerinden eş zamanlı olarak erişebilirler. Dijital dönüşümün ana taşlarından olan PaperWork, kullanıcıların işlerine odaklanması sağlar. İşlerin planlandığı gibi yürümesinde önemli rol oynar. Doküman karmaşasını ortadan kaldırır. Binlerce lira tasarruf etmenizi sağlar.

Doküman Arşivi Özellikleri

PaperWork’ün Doküman Arşivi, doküman yönetimini kolaylaştıran özelliklerle doludur. Güçlü arama seçeneklerinden yerleşik e-posta yönetimine kadar her konuda yanınızdayız.

OCR Arama

Yerleşik optik karakter tanıma özelliğimizle dokümanlarınızı hızlı bir şekilde bulun.

Mobil Erişim

Mobil uygulamamızla dokümanlarınıza istediğiniz zaman, istediğiniz yerden erişin.

İş Akışı Entegrasyonu

Sorunsuz operasyonlar için doküman yönetiminizi iş akışlarınızla entegre edin.

Belge Tarama

Tarama araçlarımızla kağıt dokümanlarınızı kolayca dijitalleştirin.

Sürüm Kontrolü

Sürüm kontrol özelliğimizle dokümanların değişiklik ve revizyonlarını takip edin.

Doküman Paylaşımı

Dokümanlarınızı ekibiniz ve harici taraflarla güvenli bir şekilde paylaşın.

Doküman Önizleme

İndirmeden veya paylaşmadan önce dokümanlarınızı doğrudan platformumuzda önizleyin.

Doküman Bağlama

Kolay erişim ve yönetim için birden fazla dokümanı tek bir kayıtta birleştirin.

Doküman Bağlantısı Paylaşımı

Kolay erişim ve iş birliği için dokümanlarınızın bağlantılarını paylaşın.

Hızlı Arşiv

SEDA: Smart Enhanced Document Archiving, muhaberat merkezleri gibi, çok sayıda belge ile işlem yapan departmanların, dokümanları hızla arşivlemeleri için geliştirilmiş modüldür.

Yığın halinde taranmış dokümanların, kolay bir şekilde parçalanmasını, birleştirilmesini ve indekslenmesini sağlar

  • Seçilen sayfalardan itibaren ayrımlama
  • Seçilen sayfaların her birini doküman haline getirilmesi
  • Seçilen sayfaları birleştirilip tek doküman haline getirilmesi
  • Boş sayfalara göre ayrımlama
  • Sabit sayfa sayısına göre ayrımlama
  • Tanımlanan belge profiline göre oluşan listeden belge isimlendirme
  • Seçilen belge tipine göre,belgenin içine konulacağı klasörün otomatik yaratılması
  • Hazırlanan belgelerin ilgili form üzerinde indeks verilerinin girilerek ana arşive aktarılması
  • İndeksleme sırasında web servisi ile verilerin diğer sistemlerden çekilmesi
  • Belge üzerinde belirteçler kullanılması
Videoyu oynat

Doküman yönetimi sürecinizde devrim yaratmaya hazır mısınız?

Bizimle iletişime geçin, size özel ücretsiz bir demo gerçekleştirelim!