Hukuk
Odak Noktası

Hukuki vaka otomasyonu, hukuk firmalarının merkezi bir belge ve şeffaf iş akışı yönetimi yoluyla daha verimli ve duyarlı olmalarını sağlayabilir.

PaperWorkBPM hukuki vaka yönetimi çözümleri, hukuk firmalarının tüm davalara ve bilgilere kolay ve verimli bir şekilde erişmesine ve bunları yönetmesine olanak tanır.

Gelişmiş raporlama ve analizler, belgelere güvenli erişim, güvenilir denetim takibi aracılığıyla ekipler ve uygulama alanları genelinde vaka yönetimi iş akışlarına ilişkin gerçek zamanlı bilgiler, daha iyi yönetişime ve uyumluluğa olanak tanır.

Sözleşmelerinizi e-posta ile yönetmekten bıkmadınız mı?

PaperWork sözleşme yönetimi çözümü ile, sözleşme talebi, hazırlık, hukuk değerlendirme, revizyon, yükümlülük takibi, sözleşme yenileme ve süre uzatma gibi işlemler iş akışı üzerinde yönetilir. Sözleşmelerin yaratılmasından imzalanmasına kadar olan süreç sistem üzerinde takip edilir. 

Elektronik posta ve telefon ile yürütülen eski yöntemin verimsizliği ve kargaşası ortadan kalkar. Silme, revizyon gibi işlemler, gelişmiş yetkilendirme ile kontrol edilir, yanlış kullanım engellenir. Sözleşmenin, süreç üzerinde hangi birimde, kişide olduğu sistem üzerinden izlenir, işlemler hızlanır. 

Özellikle, sözleşmelerde takip edilmesi gereken; günü yaklaşan yükümlülükler, cezai şartlar, sözleşme yenilenme tarihi, ödeme tarihi vb. konular sistem tarafından kullanıcılara e posta ve mesaj ile hatırlatılır, görev olarak atanır. Sözleşmenin tüm versiyonlarına sistem üzerinden erişilebilir.

Modernleştirilmiş Yasal Çerçeve

Yasal tarama ve yönetim süreçlerini otomatikleştirerek verimliliği artırın. Modern bir iş akışı, kuruluşunuzun insan çabası olmadan verileri depolamasına ve verilere erişmesine, başarı ve memnuniyeti sağlamak için müşterilerinize daha fazla odaklanmasına olanak tanır.

Otomatik Uyumluluk ve Yönetim

Otomatik veri toplama ve denetim izleriyle iç ve dış düzenlemelere uygunluğu sağlayın. Hiçbir ek para veya zaman maliyeti olmadan, tamamen görünür ve şeffaf politikalarla doğruluğu artırın.

Otomatik bir iş akışı, operasyonları plandan yürütmeye kadar yönetmenize olanak tanır, onay veya eylem için her adımda ilgili departmanları otomatik olarak bilgilendirir ve bir işlemi rekor sürede gerçekleştirmenize olanak tanır.

Videoyu Oynat
Videoyu Oynat

Hizmet, satın alma, personel, bakım, satış vb. gibi farklı sözleşmeler için, sözleşme şablonların kullanımı zaman kazandırır ve kurum genelinde sözleşmelere standart getirir. Gelişmiş arama motoru ile hem elektronik belgelerin hem de taranmış dokümanların içinde geçen kelimelerden arama yaparak, sözleşme ve eklerin hemen ulaşabilirsiniz. 

Görsel rapor tasarım aracımız ile, sözleşme kayıtlarında bulunan verilerden istediğiniz raporları kolaylıkla oluşturabilirsiniz. 

PaperWork, ilgili süreçleri kolaylıkla birbirine bağlayabilir. Örneğin satın alma süreci tamamlandığında otomatik olarak sözleşme sürecini başlatabilir. 

Mobil uygulama desteğimiz ile ofis dışında da Apple ve Android cihazlardan sözleşmelerinize erişebilir, onay işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. Sözleşmenin yaratılmasından onaylanmasına kadar olan tüm süreç izlenir, ölçülür.

İş ortaklarınızı sürece dahil edin.

Sözleşmeler, dinamik belge taslaklarından otomatik olarak yaratılsa, iş ortaklarınız ile kolayca paylaşılsa, revize edilse. Tüm yazışmalar ve işlemler kayıt altınsa olsa. Tek tıklama ile sözleşme versiyonlarına ve eklerine erişilse…

Hayat daha kolay olmaz mı? 

Dijital dönüşümle beraber iş ortaklarınızın, süreçlerinizde yer alması hem verimliliği hem de hizmet kalitenizi çok arttırmaktadır. Sözleşme sürecinin, hem kurum içinde hem de kurum dışından paydaşları olmaktadır. Yandaki videoda, 3. parti firmaların PaperWork kullanıcısı olmadan, sözleşme sürecine nasıl dahil olduğu örneklerle anlatılmaktadır.

Videoyu Oynat
Videoyu Oynat

Dahili Word editörü, sözleşme içindeki değişiklikleri takip eder.

Word dokümanları, Office uygulamasına gerek kalmadan, PaperWork tarafından güncellenir, revize edilir. Kullanıcıların, sözleşme  dokümanı üzerinde çalışırken yaptıkları değişikler, gözden geçirme bölgesinde kayıt altına alınır. Böylece, belgenin üzerinde kim, hangi değişikliği, ne zaman yaptı bilgisine sistem içinden hemen ulaşılır

Sözleme Yönetiminin Yararları

  • Sözleşme süreci kısalır
  • Riskler azalır
  • Sözleşmelere standart gelir
  • Şeffaflık sağlanır
  • Sözleşme görünürlüğü ve takibi sağlanır
  • Kurumsal sözleşme hafızasını oluşur
  • Hatırlatmalar ile, belirli tarihe bağlı işlemler atlanmaz
  • Sözleşmenin versiyonları ve yazışmalar kayıt altına alınır
  • Mobil uygulama desteği ile çalışanlarınız ofis dışındayken bile süreç durmaz
  • Dahili Word Editörü sayesinde, yapılan değişiklikler takip edilir
Videoyu Oynat

Dokümanlara özel sohbet uygulaması ile ekibinizle daha hızlı haberleşin.

Sözleşme dokümanları üzerinde değişiklik yapmak ve görüş almak için e-posta atmak veya mesajlaşma uygulamalarını kullanmak zorunda değilsiniz. 

Sözleşme süreci sırasında, kullanıcılar sistem içerisinden, sohbet uygulamamızı kullanarak sözleşme hakkında yazışabilirler. Sohbet özelliğimiz, ekibinizle başka bir uygulamaya gerek kalmadan belge hakkında fikir alışverişinde bulunmanızı sağlar. Belge üzerinde yapılan tüm yazışmalar, tarihçeye kaydedilir. Tek tıklama ile tüm yazışmalar belge ekinde incelenebilir. 

Arama motoru sohbet içinde geçen kelimelerden yazışmalara ve belgelere istediğiniz anda ulaşmanızı sağlar. Yazışmalar, PaperWork üzerinde kayıt altına alındığı için belgenin güvenliği sağlanır, kontrolsüz kopyaların e-posta ile dağıtılması engellenir. işlem hızı artar, işler kolaylaşır.

Sözleşme sürecini çizerek tasarlayın, kolayca revize edin.

PaperWork sözleşme süreçlerinin kısa sürede canlıya alınmasını sağlar. Sürecin işlem adımlarını ölçer, sorunlu alanları bulur, iyileştirir. Verimli süreçler yaratmak için sürekli geribildirimde bulunur.

Sistem tarafından otomatik olarak yaratılan sözleşmeler, hız ve para kazandırır.

Dinamik belge şablonları, formlar üzerinde bulunan sözleşme verilerini kullanarak, otomatik olarak sözleşme belgesini yaratır. Müşteri bilgileri, ürün detayları, fiyatlar, ödeme koşulları gibi dinamik içeriklerden belge oluşturulur. Sözleşmenin klasik yöntem ile hazırlanırken kopyala yapıştır işlemleri sırasında meydana gelen insani hatalar ortadan kalkar. Şablonlar, belgelerin her zaman kurumsal kimliğe uygun, doğru içerikle oluşması sağlar. Sözleşme yönetimi, personel alım, müşteri şikayetleri gibi bir çok alanda kullanılan otomatik doküman yaratma özelliği, verimliliği yükseltir, işlem sürelerini azaltır.

Genel Özellikler

  • Onay ve müzakere aşamalarının takibi
  • Tam metin arama (OCR)
  • Elektronik imza entegrasyonu
  • Tedarikçilerden onay alma ve belge toplama
  • Sözleşme başlangıç ve bitiş tarihi takibi
  • Native mobil uygulama (Android/OS)
  • Detaylı raporlama
  • Zamana bağlı uyarı ve hatırlatma e-postaları
  • SAP, Oracle, ERP, Active Directory entegrasyonu
  • Çoklu dil desteği
  • Sözleşme taslakları
  • KEP Alma/Gönderme
  • Sözleşme versiyonları ve ekleri arşivi
  • Damga vergisi takibi
  • İşlem tarihçesi

PaperWork ile Bugün Tanışın

PaperWork’ün low-code mimarili akıllı dijital süreç ve doküman otomasyon platformuyla iş süreçlerinizin kontrolünü elinize alın.

Bize Yazın

PaperWork'ü görmeden karar vermeyin!

Bizimle iletişime geçin, size özel bir demo gerçekleştirelim.

İhtiyaçlarınızı dinliyor ve sizin için özel bir demo hazırlıyoruz.

Kazançlarınız:
Sırada ne var?
1

Sizin için uygun bir zaman aralığı belirliyoruz.

2

Bir tanışma toplantısı düzenliyoruz.

3

Size özel bir demo gerçekleştiriyoruz.

Ücretsiz Demo Talep Edin