Outlook için PaperWork

Outlook'unuzu Güçlü Bir İş Akışı Merkezine Dönüştürün

PaperWork Outlook Eklentisi ile e-posta ve iş akışı görevlerinizi birleştirin. Microsoft Outlook istemcinizi bir görev merkezine dönüştürün, e-postalarınızı ve iş yükünüzü tek bir yerden sorunsuz bir şekilde yönetin.

Süreçleri PaperWork'e taşıyın, Outlook içinden kullanın.

Kullanıcılar her iş için farklı uygulamaların ara yüzlerine giriş yapmaktan yoruldu. Şirketler ise, süreçleri yönetmek için bu kadar fazla uygulamanın kullanılmasının getirdiği yüksek maliyetler ve işletim zorluğu ile karşı karşıya kaldı. PaperWork , süreçleri üzerine alarak, farklı uygulamaların kullanılması gerekliliğini ortadan kaldırır. Kullanım kolaylığı sağlamak için, kullanıcıların bilgisayarında hep açık olan, Outlook uygulamasının içine yerleşir. Böylece kullanıcılar tek ara yüzden, Outlook içindeki uygulamamızı kullanarak, iş akışı başlatabilir veya atanan görevlerle ilgili işlemleri kolaylıkla, başka uygulamaları açmadan yapabilirler. Outlook iş akışı add in’imiz, web uygulamamız ile aynı özelliklere sahiptir. PaperWork’ün benzersiz kullanım kolaylığı, projenizin garantisidir. Güçlü responsive elektronik formlarımız, Outlook, SAP, native mobil ve HTML5 responsive web uygulamalarımız içinden kullanılabilir.

Birleşik Görev Yönetimi

Tüm iş akışı ihtiyaçlarınız için birleşik ve kolaylaştırılmış bir arayüz sağlayarak tüm iş süreçlerinizi doğrudan Microsoft Outlook'tan yönetin. Farklı uygulamalar arasında geçiş yapmanıza gerek yok.

Takım Performansı Raporlaması

Verimliliği ölçmenize, eğilimleri belirlemenize ve veriye dayalı kararlar vermenize olanak tanıyan, geçmiş ve gerçek zamanlı bilgiler sunan ekip performansı raporlamasıyla iş akışlarını izleyin ve kontrol edin.

Doküman Yönetimi

Bir forma eklenen tüm belgeler otomatik olarak merkezi bir belge havuzuna gönderilir ve bu, belge yönetim sisteminizde tanımlanan tüm politikaları tüm formlara aynı şekilde uygulamanıza olanak tanır.

Süreç Geçmişi

İşlem geçmişinizi doğrudan Outlook'tan takip edin. İşlem Geçmişi özelliğiyle, iş akışlarınızın başlangıcından tamamlanmasına kadar tüm yaşam döngüsünü doğrudan Outlook arayüzünüzden görüntüleyebilirsiniz.

ÖZELLİKLER

Hızlı ve Verimli

Microsoft Outlook için PaperWork ile görevlerinizi doğrudan PaperWork tarafından gönderilen e-posta mesajları içinden yönetebilirsiniz. Bu özellik, görevlerinizi gelen kutunuzdan çıkmadan halletmenize olanak tanıyarak iş akışı yönetiminizi daha verimli hale getirir.

01

E-postayla İş Akışı Eylemleri

Atanan görevleri e-postalar üzerinden işleme alın. E-postanızda bulunan tek bir düğmeye tıklayarak görevleri gözden geçirin, onaylayın, yeniden yönlendirin ve tamamlayın; gelen kutunuzu bir görev işleme merkezine dönüştürün!

02

Belge Erişimi

Görevlerinize eklenen belgelere doğrudan e-posta mesajlarından erişin. PaperWork Outlook eklentisi sayesinde bu belgeleri doğrudan e-posta üzerinden görüntüleyebilir, indirebilir ve hatta ekip üyelerinizle paylaşabilirsiniz.

03

Ekip Dışından Katılım

Kullanıcı olmayan iş akışı paydaşlarının PaperWork’te oturum açmadan iş süreçlerinize katılmasına olanak tanıyın.

3d-maskot

PaperWork ile Bugün Tanışın!

İster iş süreçlerini kolaylaştırmak isteyen bir iş lideri olun, ister kurumsal düzeyde yönetişimle çeviklik ve yenilik arayan bir BT uzmanı olun, PaperWork sizin çözümünüzdür. Gerçek dijital dönüşüme giden eksik bağlantıyı bizimle keşfedin.