Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Kodlama yaparak uyarlanan her süreç, işletme ve destek giderleri göz önüne alındığında oldukça maliyetli olur, uzun sürer. Süreç üzerinde değişiklik yapmak ise oldukça zordur. Firma, değişimler karşısında süreçlerini yeni koşullara adapte edemez. ERP için süreç yazdır, satın alma, sözleşme ve öneri sistemi için süreç yap, İK için süreç uyarla, kalite sistemi için süreç yazdır… Bunların sonu gelmez. Farklı farklı uygulamalar da süreç uyarlamak, entegrasyon yapmak ve mobil uygulamalarını geliştirmek için harcayacağınız paranın ve kaynağın sınırı yoktur. PaperWork’ün HTML5 tabanlı grafiksel form ve iş akış tasarım araçlarını kullanın. Süreç uyarlama hızınız artsın, maliyetleriniz düşsün. Çizerek ve sürükle bırak ile iş birimlerinin ihtiyacı olan ara yüzleri ve iş akışlarını kolayca yaratın.

PaperWork, Robusta RPA sanal robotu ile bir konnektör üzerinden kod yazmadan veri alışverişinde bulunur. Böylece hem insanlar hem de sanal robotlar, aynı akış üzerinde görevlendirilir. Bu entegrasyon ile, RPA robotları PaperWork BPM iş akışlarında belirli görevleri yerine getirmek üzere bütünleşik olarak çalışırlar. Süreç sırasında, çalışanlar tarafından yapılması beklenen rutin pek çok işlem Robusta RPA robotları tarafından otomatik olarak gerçekleştirilir. Çalışanlar ve RPA robotlarından oluşan dijital işgücü, aynı süreç üzerinde birbiri ile uyumlu ve bütünleşik olarak çalışarak, daha önce zaman ve maliyeti yüksek olan işlemlerde tasarruf, verimlilik, hız ve kalite sağlar.

Evet, PaperWork’ün gelişmiş responsive elektronik formları ve BPM aracı ile, her türlü iş akışını sistem üzerinde yönetebilirsiniz. Doküman ve süreçlerle ilgili tüm işlemleri PaperWork üzerine alır. Farklı süreç ihtiyaçlarınız için, ayrı ayrı uygulamalar almanıza gerek kalmaz. İşletim, destek ve lisans maliyetleriniz düşer. PaperWork’ü ERP’niz ile entegre ederek, ERP uyarlama maliyetini ve süresini kolaylıkla azaltabilirsiniz.

PaperWork BPM, süreçlerin her adımı izler ve ölçer. Kişiler üzerindeki iş miktarının izlenmesi, işlerin tamamlanma sürelerinin takibi ve sorunlu adımların tespiti, süreçlerin en verimli şekilde revize edilmesine olanak sağlar. Hedef süre (SLA) aşımlarında uyarılar gönderilir. Sistem otomatik olarak B planını devreye alarak sürecin aksamasını engeller. Analytic modülü dasboard ve raporlar üretir, işlerin verilen hedef sürelerde tamamlanıp tamamlanmadığını, iş yükü durumunu ve KPI verilerini anlık olarak izlemenizi sağlar. Süreçler şeffaflaşır, operasyonel verimlilik ve müşteri memnuniyeti artar

Low Code ve Citizen Developer standartlarını destekleyen çözümümüz, müşterilerimizin bize ihtiyaç duymadan, süreçleri kendi kendilerine uyarlamalarını sağlamaktadır. PaperWork, kodlama ile uyarlamayı azaltan teknolojilere sahiptir. Parametrik yapıda çalışan, form sihirbazı ve BPMN 2.0 akış tasarım aracı ile en karmaşık süreçleri, formları bize bağımlı olmadan kendiniz oluşturabilirsiniz. Bu amaçla kurulan, ”Baykuş Akademi” eğitim merkezimizde, her ay tekrar edilen 10 günlük ücretsiz uygulamalı eğitimler ile müşterilerimizin PaperWork uzmanları yetiştirilmektedir.

Evet, PaperWork IOS & Android için özel olarak geliştirilmiş native iş akışı ve doküman yönetimi uygulamasına sahiptir. İş akışını ve formlarını tasarladığınızda, hiçbir işlem yapmanıza gerek kalmadan mobilde de çalışır. Sahadan mobil formlar ile veriler ve dokümanlar kolaylıkla toplanarak sürece dahil edilir. PaperWork tarafından gönderilen bildirimler mobil cihazlarda “Push message” olarak görülür. Örneğin, bir uygunsuzluk tespit ettiğinizde, cep telefonunuzdan PaperWork uygulamasını açarak fotoğraf çekip, DÖF formunu doldurarak süreci başlatabilirsiniz. Aynı zamanda HTML5 web uygulamamız da mobil cihazlarda çalışmaktadır.

Kullanıcı ara yüzlerimiz oldukça çeşitlidir;

  • Responsive web
  • Native mobil
  • SAP modülü
  • Outlook modülü

PaperWork’ün son kullanıcı ara yüzleri ve adminlerin kullandığı tasarım ara yüzleri HTML5 responsive web uygulamasıdır. İş akışımız aynı zamanda, kullanım kolaylığını en üste seviyeye çıkarmak için Outlook ve SAP içinden de çalışmaktadır. Benzer şekilde doküman yönetimi çözümümüz de doğrudan SAP R/3 ve S4 HANA’nın içinden de çalışabilmektedir.

Evet. Tasarlanan HTML5 responsive formlar, web veya desktop uygulamanın içerisine tanımlayıp yerleştirdiğiniz de, tasarım ve butonlar çalışır vaziyette uygulamanın içinden de çalışır. Böylece PaperWork BPM, başka uygulamaların içinde çalışan formları ile verileri toplar ve doğrudan iş akışına sokar.

Evet, PaperWork platformu, SDK üzerinde çalışan, bütünleşik doküman yönetimi ve iş akışı uygulamasından oluşmaktadır. Milyonlarca belge ve onbinlerce işlemi aynı anda yüksek performans ile yönetir. Belge versiyonlama, full text search, tarihçe takibi, link ile belge paylaşım, tarama/indeksleme ara yüzleri, indeks verilerinden arama, belge, klasör, kişi, grup, rol bazlı yetkilendirme, sistemin özelliklerinden bazılarıdır.

Evet, entegrasyon ile her uygulama Content Server’ın içerik servislerini kullanarak sisteme belge yükleyebilir ve görüntüleyebilir. Bu sayede tüm dokümanlar, PaperWork tarafından tek noktadan yönetilir. Farklı uygulamalar üzerinde tutulması engellenir.

PaperWork platformu, tüm entegrasyon yöntemlerini destekler. Veri alış verişinde bulunamayacağı uygulama yoktur. Birbirleriyle konuşan sistemler verimliliği artırır.

  • Web servisi
  • Veri tabanı bağlantısı
  • Metod (.NET DLL)
  • SDK ile ara yüz entegrasyonu
  • Active Directory, LDAP, User list
  • Konnektörler (kod yazmadan entegrasyon, SAP, LOGO, Robusta, KONZEK MES, CPM, e-fatura)
Bize Yazın

PaperWork'ü görmeden karar vermeyin!

Bizimle iletişime geçin, size özel bir demo gerçekleştirelim.

İhtiyaçlarınızı dinliyor ve sizin için özel bir demo hazırlıyoruz.

Kazançlarınız:
Sırada ne var?
1

Sizin için uygun bir zaman aralığı belirliyoruz.

2

Bir tanışma toplantısı düzenliyoruz.

3

Size özel bir demo gerçekleştiriyoruz.

Ücretsiz Demo Talep Edin