SEDA: Smart Enhanced Document Archiving, muhaberat merkezleri gibi, çok sayıda belge ile işlem yapan departmanların, dokümanları hızla arşivlemeleri için geliştirilmiş modüldür
Özellikleri
Yığın halinde taranmış dokümanların, kolay bir şekilde parçalanmasını, birleştirilmesini ve indekslenmesini sağlar
Seçilen sayfalardan itibaren ayrımlama
Seçilen sayfaların her birini doküman haline getirilmesi
Seçilen sayfaları birleştirilip tek doküman haline getirilmesi
Boş sayfalara göre ayrımlama
Sabit sayfa sayısına göre ayrımlama
Tanımlanan belge profiline göre oluşan listeden belge isimlendirme
Seçilen belge tipine göre,belgenin içine konulacağı klasörün otomatik yaratılması
Hazırlanan belgelerin ilgili form üzerinde indeks verilerinin girilerek ana arşive aktarılması
İndeksleme sırasında web servisi ile verilerin diğer sistemlerden çekilmesi
Süreçlerin dijital ortama aktarılmasının ana hedefi organizasyonel çeviklik, tepki süresini kısaltmak,müşteri beklentilerini en üst seviye de karşılamak