Verimli çalışmak için dijitalleşin 

Kurumlar dokümanları yönetmekte büyük zorluk yaşıyorlar. Dokümanlar ağ üzerindeki paylaşım klasörlerinde, USB belleklerde, kişilerin bilgisayalarında veya farklı iş uygulamalarının içinde saklanmaktadır. Bazı dokümanlar ise kağıt formatında arşivde veya departmanların dolaplarında kilit altında tutulmaktadır. Bu kaos ortamında verimli çalışmak çok zordur. PaperWork dijital ortamda belgelerinizi yönetmenizi sağlar. Gelişmiş entegrasyon katmanı, dokümanlarınızı kurumsal uygulamalarınıza ve süreçlerinize bağlar. Kritik dokümanlarınızın güvenle saklanmasını ve paylaşılmasını sağlar

 

PaperWork, Kağıtsız ofis

PaperWork ile dokümanları yaratın, revize edin, onaylayın, versiyonlarını kontrol edin, arşivleyin, paylaşın. Dokümanı bulmak için zaman harcamayın. Her zaman güncel versiyon üzerinde çalışın. Belge üzerinde nelerin değiştiğini hemen görün. Doküman şablonlarından belge yaratın, hataları ortadan kaldırın. Dokümanların dijital ortamda onaylanması, depolanması ve paylaşılması işleri hızlandırır, maliyetleri düşürür, hizmet kalitesini yükseltir


 

Aradığınız belgeyi bulmak için zaman kaybetmeyin

Üç parçadan oluşan PaperWork'ün esnek ve güçlü arama motoru, aradığınız dokümana hemen ulaşmanızı sağlar

  • Belgenin etiket verilerden (meta data) nokta atışı belgeye ulaşılır
  • Tam metin arama motoru (Full text search) , txt, Word, Excel, PP ve  belgeden üretilmiş PDF gibi elektronik belgeler içinde kelime bazlı arama yapar
  • OCR motoru ise, pic,tiff, bmp, png vb. gibi görüntü  formatları içinde arama yapar

      Kağıtları ortadan kaldırın

  • Ulaşılması, yönetilmesi, depolanması ve paylaşılması çok zor olan kağıtları, her ortamdan erişebilen dijital klasörlere çevirin
  • Elektronik olarak  üretilmiş dokümanlarınızı da (MS Office, PDF, e fatura vb…) aynı dijital klasörlerde yönetin
  • İster webden, ister mobilden istediğiniz anda dokümanlarınıza ulaşın

Dokümanları paylaşmak artık çok kolay

E posta atarak dokümanları paylaşmak, kontrolsüz kopyalar yaratır, doküman karmaşasına neden olur. PaperWork üzerinden dokümanları , geçerlilik süresi ve indirme sınırı  koyarak link ile paylaşın. Böylece e posta sunucularınız üzerinde, aynı belgeden yüzlerce  kopyanın dolaşmasını engelleyin, belge güvenliğini yükseltin

 

Dokümanlarınızı süreçlerinize dahil edin

Onay, revize gibi işlemleri yapmak için, iş akışlarınızı Low Code destekli, visio benzeri esnek akış tasarım aracımız ile kolayca çizerek tasarlayın. Süreç içerisinde dokümanlara erişim ve değişiklik  yapma haklarını iş akışı uygulamamız üzerinden tanımlayın. Belge ile ilgili işlemlerinizi hızlandırın, verimliliği arttırın

 

Tedarikçilerinizden belge almak, belge paylaşmak veya onaylatmak PaperWork ile çok kolay

PaperWork'ün esnek yapısı, kurumların, tedarikçiler ve  iş ortakları ile yaptıkları iletişimi kolaylaştırıyor

Kritik dokümanlarınızın güvenliğini sağlayın

PaperWork'ün çok katmanlı yetkilendirme mimarisi, kullanıcıların sözleşmeler, faturalar, teklifler, özlük dosyaları , satın alma dokümanları  ve kalite dokümanları gibi kritik belgelere erişim ve değişiklik yapma haklarını düzenler. Kullanıcıların doküman üzerindeki görme, silme, versiyonlama, paylaşma gibi hakları yetki şablonları ile kontrol edilir. Aramalar, yetkiye bağlı olarak çalışır. Kullanıcının erişim yetkisi olamadığı belgeler, arama sonuçlarında gözükmez. Klasörlere ,belgelere, ve alt klasörlere erişim hakları kişi veya grup bazında düzenlenir