Doküman Yönetimi Artık Çok Kolay
PaperWork, doküman yönetimini otomatikleştirir ve minimum kullanıcı eforu gerektirerek iş operasyonlarınızı kolaylaştırır.
Doküman İndeksleme
İçeriğe Dayalı Doküman Erişimi
Sürüm Kontrolü
Erişim Kontrolü
Arama ve Erişim
Doküman Düzenleme ve Notlar
Denetim Geçmişi
Otomatik İş Akışı
Entegrasyon Özellikleri
Nasıl Çalışır?
PaperWork, otomatik akıllı klasörleriyle size gelişmiş KVKK uyumluluğu, erişim haklarına dayalı güvenlik ve dosya bütünlüğü sağlamak için arka planda çalışır.
İş Akışlarınızı Basitleştirin
PaperWork'ün Doküman Yönetim sistemi, iş operasyonlarınızı kolaylaştırmak, işbirliğini geliştirmek ve veri güvenliğini sağlamak için tasarlanmıştır. Etkin belge yönetiminin gücünü deneyimleyin ve iş üretkenliğinizi yeni boyutlara taşıyın.
Belgelerinizi kolaylıkla yöneterek her zaman düzenli, erişilebilir ve güncel olmalarını sağlayın. İster sözleşmelerle, faturalarla, raporlarla, ister başka türdeki belgelerle ilgileniyor olun, PaperWorkBPM belge kontrolünü çocuk oyuncağı haline getirir.
Belgeleri gerçek zamanlı olarak paylaşın ve üzerinde işbirliği yapın, ekip çalışmasını geliştirin ve verimliliği artırın. Sürüm kontrolü ve denetim izleri gibi özelliklerle, farklı kullanıcılar tarafından yapılan değişiklikleri takip ederek hesap verebilirlik ve şeffaflık sağlayabilirsiniz.
Hassas verilerinizi üst düzey güvenlik önlemleriyle koruyarak belgelerinizin yetkisiz erişime karşı korunmasını sağlayın. PaperWork ile hassas bilgilere güvenli erişim için kullanıcı rollerini ve izinlerini tanımlayabilirsiniz; kapsamlı denetim izlerimiz, belge erişimini ve kullanımını izleyerek hesap verebilirliği ve veri güvenliğini daha da artırır.
Birleşik, verimli bir iş akışı için çeşitli iş uygulamalarıyla entegre edin. İster CRM, ERP ister başka bir yazılım olsun, PaperWork bunlarla entegre olabilir ve belgelerinizin ve verilerinizin tüm platformlarda senkronize edilmesini sağlar.
Doküman merkezli süreçlerinizi otomatikleştirerek manuel çabayı azaltın ve üretkenliği artırın. Belge yönlendirme, onay süreçleri ve bildirimler gibi tekrarlanan görevleri otomatikleştirerek zamandan tasarruf edebilir ve üretkenliği artırabilirsiniz.
Kapsamlı denetim yollarımız ve güvenli belge depolamamızla mevzuat uyumluluğunu karşılayın. Mevzuat gerekliliklerini karşılamak, güvenli belge depolama, kapsamlı denetim yolları ve kontrollü belge erişimi gibi özellikler sayesinde artık göz korkutucu bir görev değil.
Belgelerinizi dijital ortamda imzalayın, zaman kazanın.
PaperWork BPM iş akışı yönetim uygulaması, e imza ile imzalanacak belgeleri süreç üzerinde onay adımları arasında ilerleterek, planlanan imzaları toplar. Sistem ,imza görevi atandığında veya imzalama işlemi tamamlandığında ilgili kişilere uyarı e postaları gönderip belgenin onay süreci hakkında otomatik bilgilendirmeler yapar. İmzalanan belgeler , PaperWork doküman yönetimi sistemine aktarılıp, otomatik olarak arşivlenir. Bu belgelere sadece yetkisi olan kullanıcılar erişip, paylaşabilir.
Kayıtlı elektronik postalarınızı arşivleyin, işleme alın, zamanında dönüş yapın.
KEP çözümümüz, kuruma gelen tüm KEP’lerin arşivlenmesini, sınıflandırılmasını ve içinde geçen kelimelerden otomatik olarak ilgili iş akışına yönlendirilmesini içerir. PaperWork çözümleri, elektronik imza ve Kayıtlı Elektronik Posta sistemleri ile bütünleşik çalışır. KEP çözümümüzün KEP’in içinde geçen kelimelerden otomatik dağıtım yaparak, KEP’i ilgili sürece yönlendirebilmesi kullanıcı hatalarını ortadan kaldırır. KEP'e zamanında cevap verilmesini sağlar. Birden fazla KEP adresi ile çalışır. Sistem içerisinde kimlerin KEP alıp, gönderebileceği tanımlanabilir. Alınan ve gönderilen tüm KEP’ler sistem üzerinde izlenir. Gelen KEP iletisi, görüş almak ve çeşitli işlemler yapılması için kurum içerisinde iş akışı uygulamamız ile dolaşır. Cevap yazısı onaylandıktan sonra, sistem içerisinden KEP ile gönderilir. Örneğin, KEP iletisinin içerisinde “haciz” kelimesi geçiyorsa, sistem gelen KEP’i doğrudan hukuk iş akışına yönlendirebilir. PaperWork gelişmiş KEP modülü iş akışı motoru ile bütünleşik çalıştığı için her türlü sürecinizde KEP ile işlem yapmak çok kolaylaşmıştır.
Performans Testi
PaperWork binlerce kullanıcının, milyonlarca dokümanın ve yüksek işlem adetlerinin olduğu ortamlarda, yük dağılımlı çalışan, High Volume Server (HVS) mimarisi ile ihtiyacınız olan yüksek performansı sağlar. Aşağıda koşulları belirtilen, 24 saat süren yük testi sonucunda, PaperWork Content Server üzerine dakika da 5.000 belge arşivlenmiştir. Bu test, PaperWork'ün uygulama sunucularının (Content Server) ağır yük altındaki işlem hızı hakkında elde edilen, çarpıcı sonuçları göstermektedir.
Belgeyi nereye kaydedeceğinizi düşünmeyin.
Klasik yöntemde, kullanıcılar dokümanın ilgili klasörünü bulup onun içine arşivlemeye çalışır. İmza sirkülerini örnek verirsek, kişinin ilgili firmanın sözleşme kaydını bulup, kaydetmesi gerekir. Doküman çoğu zaman yanlış yere arşivlenir. Dokümanı kaydetmek, bulmak ve işleme almak çok zaman alır. Dinamik klasör yapısı ile belge arşivlenirken, belgenin ne olduğunu belirten indeks verileri (Metadata) ile etiketlediğinde ise artık belgenin hangi klasörde olduğunun bilinmesine gerek kalmaz.
Böylece kullanıcılar dokümanları, metadatalara göre istedikleri klasör yapısında dinamik olarak görüntüleyebilirler. Bu esnek yapı, kullanım kolaylığını en üst seviyeye taşır. Örneğin sözleşmeleri "tipine", "bitiş tarihine", veya "firmasına" göre göster dediğinizde klasör yapıları bu verilere göre dinamik oluşur
Güçlü arama motoru da etiket verilerinden hemen belgeye ulaşır. İşler hızlanır verimlilik artar.
Çok Katmanlı Mimari
Tüm iş mantığı Content Server adı verilen uygulama sunucusu üzerine taşınmıştır. Uygulama sunucusu üzerindeki iş mantığı 2 adet geliştirme katmanı içerir. Bunlardan birincisi .NET kütüphanelerinden oluşur. PaperWork'ün HTML5 responsive kullanıcı ara yüzleri ve Outlook uygulaması, bu kütüphane üzerinde geliştirilmiştir. Yani kullanıcı ara yüzlerinde bulunan tüm fonksiyonlar bu geliştirme katmanı aracılığı ile yeni ara yüz geliştirmeye, dış sistemler ile entegrasyona açıktır. PaperWork aynı zamanda diğer teknolojiler ile de entegre olabilmek için SOAP 1.2 standartlarında üretilmiş Web Servis kütüphanesini içerir. SAP ara yüzleri ve native mobil ara yüzleri bu teknoloji kullanılarak hayata geçirilmiştir. Geliştirme katmanı tüm fonksiyonlarına ek olarak diğer uygulamaların ara yüzlerinde belge görüntüleme fonksiyonlarını yerine getirmek amacı ile entegre edilebilir bir HTML5 görüntüleyiciye sahiptir. Bu görüntüleyici yine SAP ara yüzlerinde ve Mobil uygulamalarda kullanılmaktadır. Geliştirme kütüphanesi geliştirme kılavuzlarına sahiptir ve son kullanıcılara açılmıştır.
Yüksek Performans
PaperWork platformunu, dijital sinir sistemi gibi kurumların merkezine yerleşir, süreçlerinizle birlikte bilgiyi paylaşmanızı ve yönetmenizi sağlar. Uygulama sunucumuz (Content Server) ve iş akışı (WorkFlow) sunucumuz, ölçeklenebilir mimariyi destekler. Sanal ortamda istediğiniz kadar uygulama sunucusu kurabilirsiniz. Yük dengeleme (Load Balancing) özelliği ile, sunucular yükü dağıtarak yedekli çalışır. Binlerce kullanıcının olduğu ortamlarda PaperWork ECM, ölçeklenebilir mimarisinin sağladığı avantaj ile kurumlara kesintisiz yüksek performans sağlar.
Etkili belge yönetimi için ilk adımı PaperWork ile atın.
PaperWork'ü hemen denemek için ücretsiz bir demo talep edin.