Sigorta Şirketleri için Acente İletişim Otomasyonu


İletişim, bir sigorta şirketinin büyümesi ve verimliliği için önemli bir araçtır. Ancak iletişimin sunduğu tüm fırsatlar zaman zaman zorlukların da kaynağı olabilir. İletişim eksikliği veya yetersiz iletişim projelerinizin %80’inden fazlasını olumsuz etkileyebilir ve günlük işlemlerinizi zorlaştırabilir. E-postalar ve yapışkan notlar işleri yürütmede çok yararlı olabilir, ancak her zaman en iyi iletişim ortamını oluşturmazlar. E-posta, iş arkadaşlarınızla iletişim için çok iyi bir yöntemdir, ancak her zaman en verimli olanı değildir. Günlük olarak aldığınız e-posta sayısını düşünün. E-posta mesajlarınızın bu kalabalıkta kolayca nasıl kaybolacağını görebilirsiniz. Mckinsey & Co., e-posta yazmak, okumak ve aramak için her hafta 28 saate kadar zaman harcadığımızı söylüyor. Bu normal bir çalışma haftasının yarısından fazlasına denk geliyor

Bilgi > > >


 

Mevcut durumu incelediğimizde, binlerce acentesi olan sigorta firmalarının çok büyük miktarda e- posta aldığını görürüz. Acentelerden gelen talep e postalarının değerlendirilip hata yapmadan , doğru kişilere yönlendirilmesi ve zamanında aksiyon alınması ise neredeyse imkansızdır. İletişim süreçlerinin otomasyonu, sadece zaman kazandırmakla kalmaz, aynı zamanda acenteler ile iletişiminizi geliştirmenize yardımcı olabilir. PaperWork'ün süreç otomasyonu, doğru kriterler ile iş arkadaşlarınıza otomatik olarak ayrıntılı görevler ve bildirim e-postalar gönderen tetikleyiciler oluşturmanızı sağlar. Bu otomatikleştirilmiş görevler ve e-postalar, iş arkadaşlarınızla iletişim halinde olmanıza, ekipleriniz ve acenteleriniz arasındaki iletişimi arttırmanıza yardımcı olur. Otomasyon, iş yoğunluğunda, kolayca atlanabilecek işlemlerin zamanında yapılmasını sağlar. Süreç verilerinin sürekli olarak analiz edilmesi, acentelerle olan iletişiminizin geliştirilmesi için gereken doğru aksiyonları almanızı sağlar
 

 

 

 

 

Sürekli izleme, sürekli ölçme, süreçli iyileştirme

PaperWork, acenteler ile aranızdaki süreçlerin otomasyonunu sağlayarak sadece işinizi kolaylaştırmak ile kalmaz aynı zamanda şirketinizin sağladığı hizmetlerde müşteri memnuniyeti ve verimliliğini artırır. İşlermler sırasında kullanabileceğiniz anlık mesajlaşma özelliğimiz, sorunları hemen çözmenize ve yazışmaları kayıt altına almanız sağlar. Poliçe yenileme, eksper atama, hasar gibi çeşitli süreçlerde oluşan tüm bilgi akışını otomatik olarak düzenler ve kontrol altına almanızı sağlar. Sigorta şirketlerinin acenteleri ile iletişimini iyileştirir. Acente talep cevap sürelerini standart ve izlenebilir getirir. Müşteri ve acente memnuniyetini yükseltir