SAP, HR, ERP, MES, CRM gibi kurumsal uygulamaların içinden, PaperWork Content Server üzerinde arşivlenmiş belgelere,  doğrudan erişin

 

Her uygulama ile entegre çalışabilen PaperWork Content Server, elektronik ve taranmış belgeleriniz için, merkezi, esnek ve yüksek güvenlikli bir platform sağlar

 

Tüm dokümanlar için, tek platform

PaperWork'ün, içerik servisleri ve API entegrasyonu , kurumsal uygulamaların, doküman yönetimi fonksiyonlarını, kendi ara yüzleri içinden kullanmalarını sağlar. Bir uygulamanın içindeyken PaperWork üzerinde arşivlenmiş belgelere doğrudan erişip işlem yapmak, süreci hızlandırır, hataları önler. Uygulamalar, içerik servisleri üzerinden belgeleri PaperWork'e kaydederler ve kendi ara yüzlerinden görüntüleyebilirler. Kullanıcılar bir doküman yönetimi sistemi üzerinde çalıştıklarını fark etmezler. Farklı kaynaklardan gelen dokümanlar, PaperWork üzerinde arşivlenir. Gelişmiş arama motoru ile belgelere hızlıca ulaşılır. Dokümanların, merkezi olarak tek noktadan yönetilmesi bilgiye erişim ve paylaşım maliyetlerini düşürür. KVKK gibi regülasyonlara uyum sağlamak ve kontrol etmek kolaylaşır

Örneğin kullanıcı, SAP’nin içindeyken satın alma ile ilgili sözleşme ve eklerine  , SAP ara yüzlerinden doğrudan erişir. Süreç sırasında, onay vermeden önce, işleme ait dokümanları inceler. Dokümanları versiyonlayabilir. Satın alma ile ilgili faturalara ve diğer dokümanlara da kolayca ulaşır. SAP ara yüzünden yeni doküman eklediğinde ise , arka planda dokümanın indeks alanları PaperWork üzerinde otomatik olarak oluşur. Kullanıcı SAP içinde belge ile çalışırken, PaperWork doküman yönetimi sistemini kullandığını fark etmez. SAP kullanıcısı olmayan kullanıcılar, dokümanlara PaperWork'ün web ve mobil ara yüzlerinden eş zamanlı olarak erişebilirler. Dijital dönüşümün ana taşlarından olan PaperWork , kullanıcıların işlerine odaklanması sağlar. İşlerin planlandığı gibi yürümesinde önemli rol oynar. Doküman karmaşasını ortadan kaldırır. Binlerce lira tasarruf etmenizi sağlar. 

SAP ECM UI > > >

 

Merkezi Arşiv

ERP, CRM, HR, MES, MRP gibi uygulamalar, belgeleri kendi üzerlerinde tutmazlar. Müşterilerin tüm belgeleri PaperWork üzerinde toplanır. Bilgi ve belgeleri yönetmek, paylaşmak çok kolaylaşır

İki Yönlü Entegrasyon

Uygulamalar sadece belge görüntülemez, PaperWork'e belge kaydederken, belgenin indeks alanları da (meta data) otomatik olarak PaperWork'e aktarılır

Yüksek Verimlilik

Farklı uygulamalardan, merkezi arşivdeki dokümanlara ihtiyaç olduğu anda ulaşmak, işleri hızlandırır, hataları önler. 

Güncel Versiyon

Versiyon kontrolü ile her zaman güncel dokümanlar üzerinde işlem yapılır. Versiyon karmaşası ortadan kalkar

Mobil 

Kullanıcılar nerede olursa olsun, işlerine devam ederler. Hareket halindeyken webden, IOS ve Android cihazlardan ofisteymiş gibi çalışırlar

Regülasyonlara Uyum

Belgelerin yaşam döngüsü ve kurallar merkezi olarak tanımlanır. Kurumsal uygulamalarda bu kurallar doğrultusunda işlem yapar.