Sözleşmelerinizi, e-posta ile yönetmekten bıkmadınız mı?

PaperWork sözleşme yönetimi çözümü ile, sözleşme talebi, hazırlık, hukuk değerlendirme, revizyon, yükümlülük takibi, sözleşme yenileme ve süre uzatma gibi işlemler iş akışı üzerinde yönetilir. Sözleşmelerin yaratılmasından imzalanmasına kadar olan süreç sistem üzerinde takip edilir. Elektronik posta ve telefon ile yürütülen eski yöntemin verimsizliği ve kargaşası ortadan kalkar. Silme, revizyon gibi işlemler, gelişmiş yetkilendirme ile kontrol edilir, yanlış kullanım engellenir. Sözleşmenin, süreç üzerinde hangi birimde, kişide olduğu sistem üzerinden izlenir, işlemler hızlanır. Özellikle, sözleşmelerde takip edilmesi gereken; günü yaklaşan yükümlülükler, cezai şartlar, sözleşme yenilenme tarihi, ödeme tarihi vb. konular sistem tarafından kullanıcılara e posta ve mesaj ile hatırlatılır, görev olarak atanır. Sözleşmenin tüm versiyonlarına sistem üzerinden erişilebilir.

Hizmet, satın alma, personel, bakım, satış vb gibi farklı sözleşmeler için,  sözleşme şablonların kullanımı zaman kazandırır ve kurum genelinde sözleşmelere standart getirir. Gelişmiş arama motoru ile hem elektronik belgelerin hem de taranmış dokümanların içinde geçen kelimelerden arama yaparak, sözleşme ve eklerin hemen ulaşabilirsiniz. Görsel rapor tasarım aracımız ile, sözleşme kayıtlarında bulunan verilerden istediğiniz raporları kolaylıkla oluşturabilirsiniz. PaperWork, ilgili süreçleri kolaylıkla birbirine bağlayabilir. Örneğin satın alma süreci tamamlandığında otomatik olarak sözleşme sürecini başlatabilir.  Mobil uygulama desteğimiz ile ofis dışında da Apple ve Android cihazlardan sözleşmelerinize erişebilir, onay işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz. Sözleşmenin yaratılmasından onaylanmasına kadar olan tüm süreç izlenir, ölçülür. 

 

İş ortaklarınızı sürece dahil edin

Sözleşmeler , dinamik belge taslaklarından otomatik olarak yaratılsa, iş ortaklarınız ile kolayca paylaşılsa, revize edilse. Tüm yazışmalar ve işlemler kayıt altınsa olsa. Tek tıklama ile sözleşme versiyonlarına ve eklerine erişilse...

Hayat daha kolay olmaz mı? 

Dijital dönüşümle beraber iş ortaklarınızın, süreçlerinizde yer alması hem verimliliği hem de hizmet kalitenizi çok arttırmaktadır. Sözleşme sürecinin, hem kurum içinde hem de kurum dışından paydaşları olmaktadır. Yandaki videoda, 3. parti firmaların PaperWork kullanıcısı olmadan, sözleşme sürecine nasıl dahil olduğu örneklerle anlatılmaktadır

     Yararları

  • Sözleşme süreci kısalır
  • Riskler azalır
  • Sözleşmelere standart gelir
  • Şeffaflık sağlanır
  • Sözleşme görünürlüğü ve takibi sağlanır
  • Kurumsal sözleşme hafızasını oluşur
  • Hatırlatmalar ile, belirli tarihe bağlı işlemler atlanmaz
  • Sözleşmenin versiyonları ve yazışmalar kayıt altına alınır
  • Mobil uygulama desteği ile çalışanlarınız ofis dışındayken bile süreç durmaz
  • Dahili Word editörü ile, yapılan değişiklikler takip edilir
  

Dahili Word editörü, sözleşme içindeki değişiklikleri takip eder

Word dokümanları, Office uygulamasına gerek kalmadan, PaperWork tarafından güncellenir, revize edilir. Kullanıcıların, sözleşme  dokümanı üzerinde çalışırken yaptıkları değişikler, gözden geçirme bölgesinde kayıt altına alınır. Böylece, belgenin üzerinde kim ? hangi değişikliği ? ne zaman yaptı? bilgisine sistem içinden hemen ulaşılır

İzleyin > > >

Dokümanlara özel sohbet uygulaması ile ekibinizle daha hızlı haberleşin

Sözleşme dokümanları üzerinde değişiklik yapmak, görüş almak için,  e posta atmak veya mesajlaşma uygulamalarını kullanmak zorunda değilsiniz. Sözleşme süreci sırasında, kullanıcılar sistem içerisinden, sohbet uygulamamızı kullanarak sözleşme hakkında, yazışabilirler. Sohbet özelliğimiz, ekibinizle , başka bir uygulamaya gerek kalmadan, belge hakkında fikir alışverişinde bulunmanızı sağlar. Belge üzerinde yapılan tüm yazışmalar, tarihçeye kaydedilir. Tek tıklama ile tüm yazışmalar belge ekinde incelenebilir. Arama motoru, sohbet içinde geçen kelimelerden,  yazışmalara ve belgelere istediğiniz anda ulaşmanızı sağlar. Yazışmalar, PaperWork üzerinde kayıt altına alındığı için,  belgenin güvenliği sağlanır, kontrolsüz kopyaların e posta ile dağıtılması engellenir. işlem hızı artar, işler kolaylaşır

 

 

Sözleşme süreciniı, çizerek tasarlayın, kolayca revize edin

PaperWork, sözleşme süreçlerinin kısa sürede canlıya alınmasını sağlar. Sürecin işlem adımlarını ölçer, sorunlu alanları bulur, iyileştirir. Verimli süreçler yaratmak için, sürekli geri bildirimde bulunur

 

Genel Özellikler


Sözleşme süreci onay sistemi

Native mobil uygulama (Android/IOS)

Sözleşme şablonları

Tam metin arama (OCR)

Sözleşme raporları

KEP Alma/Gönderme

Elektronik imza

Zamana bağlı uyarı e postaları

Sözleşme versiyonları ve ekleri

Sözleşme şablonları

SAP, Oracle, ERP, Active Directory Entegrasyonu