Pazartesi - Cuma 09:00-18:000216 384 0751
19
May 2022

5.İş Süreçleri Yönetimi Konferansında "KVKK belge maskeleme ve yapay zeka" konulu sunumumuzda ve tanıtım standımızda sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız:

24 Mayıs 2022 tarihinde yapılacak olan 5.İş Süreçleri Yönetimi Konferansında, "KVKK belge maskeleme ve yapay zeka" konulu sunumumuzda ve tanıtım standımızda sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız

5.İŞ SÜREÇLERİ YÖNETİMİ KONFERANSI PROGRAMI24 MAYIS 2022, SALI - ISTANBUL MARRIOTT ASIA HOTEL ATAŞEHİR

08:30 – 09:30 – K AYIT, KAHVALTI ve NETWORKING

09:30 – 09:50 - Dr.Ümit Özen - Deputy General Manager - Business Excellence, LC WAİKİKİKonu: Uçtan Uca Uygulama Yaşam Döngüsünü Optimize Etme

09:50 – 10:10 - Taylan Özkök - Sales Manager, MECHSOFTKonu: Yeni Normalde Dijital Dönüşüm Trendleri

10:10 – 10:30 - İsmet Karaman - Process Development Director, SARP INTERMODALKonu: Süreç İyileştirme ve Optimizasyon

10:30 – 10:50 - Ahmet Ersoy - Process and Program Management Director, YAPI KREDİKonu: Süreç Dijitalleşme

10:50 – 11:10 - Tolga Eşiz - Satış Direktörü, PAPERWORK,  Konu: PaperWork Yapay Zeka ve KVKK Belge Maskeleme

11:10 – 11:45 – K AH VE MOLAS I11:45 – 12:30 - INSPARK PANELİKonu: ?

12:30 – 13:30 – ÖĞLE Y EMEĞİ13:30 – 13:50 - Akın Duman - Technology and Business Excellence Director, SANTA FARMAKonu: ?

13:50 – 14:10 - Dr. Ertuğrul Köse - Risk, Process and Quality Management Director, GÜBRETAŞKonu: Süreç İyileştirme ve Optimizasyon

14:10 – 14:30 - R.Hilal Özbaşak - Digital Channels and Marketing Senior Manager, TEB INVESTMENTKonu: Süreç İyileştirme ve Optimizasyon

14:30 – 15:00 – K AHVE MOLASI

15:00 – 15:20 - Deniz Bozar - Strategic Planning and Business Development Manager, ELOR HOLDİNG Konu: Süreç Performansı Ölçümü

15:20 – 15:40 - Ediz Sarıkaya - Business System Manager, MAGNA INTERNATIONAL Konu: BPM Yaklaşımı ile Sürekli İyileştirme Sağlamak

16:00 – KAPANIŞ

Kayıt  ve etkinlik bilgi : https://www.prontoeventi.com/event/bpm/

Akıllı Dijital Dönüşüm
Zaman kaybetmeden PaperWork ile tanışın!

Süreçlerin dijital ortama aktarılmasının ana hedefi organizasyonel çeviklik, tepki süresini kısaltmak,müşteri beklentilerini en üst seviye de karşılamak