Outlook BPM UI

Daha kolayı yok, Outlook içinden çalışan iş akışı uygulamamız, işinizi kolaylaştırır

SAP BPM UI

SAP içindeki iş akışı uygulamamızı kullanın, SAP den çıkmayın

Gelişmiş İş Akışı

Low Code BPM ile karmaşık akışları çizerek tasarlayın, süreç uyarlama süresini kısaltın

Gelişmiş Form

Sürükle bırak ile responsive formları kolayca tasarlayın,mobilden, webden istediğiniz cihazdan kullanın

 

Belge Yaratma

Dokümanlar şablonlardan otomatik yaratılsın, hatalar yok olsun

Konnektör

Kod yazmadan entegre olun, zaman ve paradan tasarruf edin

İş Zekası

Süreçlerin görünürlüğünü arttırın. İzleyin, ölçün, iyileştirin

Doküman Yönetimi

Doküman yönetimi ile entegre iş akışı, süreçler üzerinde tam kontrol sağlar

 

Hantal sistemler üzerinde süreç uyarlamayın !!!

Zamanınızı ve paranızı, kodlama yaparak süreç uyarlamaya harcamayın. ERP ve kurumsal uygulamalarla PaperWork'ü kolayca entegre edin. İş akışlarını PaperWork ile otomatize edin.  Süreçleri, Low Code destekli HTML5 web tasarım uygulamamız ile  grafik ortamda çizerek tasarlayın, hemen canlıya alın, ölçün, izleyin. Süreç uyarlama ve işletme maliyetlerinizi düşürün

Demo İzle > > >

 

Kolay uyarlama, Kolay kullanım, Kolay entegrasyon 

“Kolay uyarlama,Kolay kullanım,Kolay entegrasyon” stratejisi doğrultusunda, 2013 yılında pazara sunulan 3. Jenerasyon PaperWork Platformuna, Form Sihirbazı, Entegrasyon Konnektörleri ve Kural Motoru gibi Low-Code mimarisini destekleyen parametrik altyapılar eklenmiştir. Uyarlama sırasındaki kodlama ihtiyacını çok azaltan bu teknolojiler, firmalara hız, maliyet avantajı ve esneklik sağlar. PaperWork, Ar-Ge faaliyetlerini müşterilerimizin karmaşık süreçleri minimum eforla, kimseye bağımlı olmadan kolayca uyarlayabilmeleri üzerine yoğunlaştırmıştır.

PaperWork’ün Low Code BPM teknolojisi ile firmalar değişen koşullara göre , süreçleri kolayca adapte ederler. Müşterilerinin ihtiyaçlarını, en yüksek kalite de karşılayan hizmet ve ürünleri yaratan verimli süreçleri oluştururlar.

 

Yöneticiler için özel geliştirilmiş bölüm "işlemler"

Yöneticilerin,  işlerini kolaylaştırmak ve süreçlerle ilgili bilgilere hemen ulaşmalarını sağlamak üzere tasarlanmıştır. Yönetici yetkili olduğu iş akışlarının durumunu, işlerin kimde beklediğini, KPI süresini görsel grafikler üzerinden takip eder. Akışı durdurup, tekrar başlatabilir. Teknik sorun yaşayan akışları, hatanın nedeni ile birlikte görür. Ekibinden birinin üzerindeki işe erişerek, form üzerindeki verileri görebilir ve değiştirebilir. Böylece iş akışında hatalı işlem yapılan formlar, admin desteği olmadan kolayca değiştirilebilir. Kullanıcı vekâlet vermeden izne çıktıysa yönetici, işlemler bölümünden o kullanıcı adına başka kullanıcılara vekalet vererek işleri aktarabilir. Sistemden silinmek istenen belgeleri toplu olarak görür. Onay vererek silinmesini sağlar. Revize edilmek üzere kişiler üzerinde bekleyen kilitli dokümanları görür, kilidi açarak belgeyi serbest bırakabilir. 

 

 

 

Akıllı görev kutusu, önemli işler önce yapılsın 

PaperWork’ün akıllı görev kutusu, görsel uyarıları ile kullanıcıyı bilgilendirir ve acil işlere öncelik vermesini sağlar. Bu sayede işler süre aşımına düşmeden, zamanında yapılır. Süreç öncelik puan tablosu ve görev bitiş tarihlerinin parametrik olarak ayarlanması sayesinde kullanıcılar, doğru işi doğru zamanda yaparlar. Kişiler, üzerlerinde kaç tane iş bekliyor?, öncelikleri ne? ne kadar zamanım kaldı? performansım ne durumda? gibi sorular ile uğraşmazlar. Akıllı görev kutusu bilgileri toplu olarak gösterir

Verimsiz, maliyetli kağıt formlardan hemen kurtulun

Sürükle bırak yöntemiyle grafik ortamda HTML5 responsive formları kolayca tasarlayın , ister mobilden ister webden kullanın. PaperWork’ün formlarını kullanarak, tüm işleri yapın. Her süreç için farklı uygulama kullanmayın. Tek uygulama ile süreçleri yönetin. ERP sisteminizin esnekliğini arttırın, işletme maliyetlerini düşürün

Bilgi > > >

      Kolay iş akışı tasarımı

  • HTML5 Web tabanlı, MS Visio benzeri iş akışı tasarım aracı ile çizerek süreç tasarlayın
  • 100+ hazır aktivite ile kolay tasarım
  • Dünya standartı BPMN 2.0 ve Swimlane desteği ile, yüksek tasarım kalitesi
  • Kodlama ihtiyacını en aza indiren Low Code parametrik tanımlama altyapısı
  • Baykuş Akademinin ücretsiz uygulamalı eğitimlerine katılın, süreçleri kimseye ihtiyaç duymadan kendiniz tasarlayın
  • Kod yazmadan ERP uygulamalarıyla entegrasyon

İş akışı Outlook uygulaması,benzersiz kullanım kolaylığı

Outlook içinden de çalışan iş akışı uygulamamız, kullanımı kolaylaştırır, kullanıcı direncini ortadan kaldırır.  Kullanıcılar, web uygulamamızı açmadan, akış başlatır, onaylar, revize eder, doküman ekler. Kısacası web uygulamamızda ki tüm özellikleri, Outlook uygulamamızdan da kullanabilirler

Bilgi >> >

İşlerin durumunu ve iş yükünü anlık olarak izleyin

PaperWork Analytics İş zekası modülünde bulunan dashboard ve rapor tasarım araçları, KPI performans verilerini, anlaşılır görsel grafiklere çevirir. Yöneticiler ve çalışanlar, süreçlerin durumunu, geciken işleri ve performansı anlık olarak takip ederler. Aksayan noktaları hemen görüp aksiyon alırlar

Bilgi > > >

İşler nerede bekliyor ?

İşin hangi adımda işlem gördüğü, swimlane akış diyagramı üzerinde farklı renk gösterimi ile takip edilebilmektedir. İşin, süreç içerisinde tamamlanan adımları mavi, işlem için beklediği adım ise kırmızı renk  ile gösterilir. Kullanıcı sürecin hangi adımda olduğu bilgisine görsel olarak erişebilir. Süreçler anlık olarak izlenir. Kişilere ne zaman atama yapıldığı, ekindeki belgelere ve ne kadar sürede işlem gördüğü gibi bilgilere, kullanıcılar bir tıklama ile erişebilir

Başka bir akışı başlatmak çok kolay

(Alt iş akışı)

Akışın herhangi bir anında, alt iş akışı aktivitesi ile kod yazmadan veriler otomatik olarak  yeni akışa taşır. Bu sayede iş akışları kolayca birbirlerine bağlanır, verimlilik artar

  • Akışın parçalara bölünmesi ile, uyarlama süresinin kısalması.
  • Akış parçalarının, diğer akışlardan çağrılabilmesi ile değişiklik ve destek yönetiminin kolaylaşması.
  • Ana akışın başka bir akışı otomatik başlatması.
  • İstenilen verilerin ve akış ekindeki belgelerin, alt akışa otomatik aktarılması.
  • Alt akış bitince istenilen verilerin üst akışa taşınması.
  • İşlemlerin kod yazmadan parametrik tanımlamalarla yapılması.

Konnektör (Hazır entegrasyon eklentileri)

Konnektörler , kod yazmadan veri alış verişi sağlayan, kullanımı çok kolay olan hazır entegrasyon modülleridir. İş akışı veya form tasarım aracını kullanırken, konnektörü sürükleyip iş akışı tasarımına ekleyin. Parametreleri tanımlayın, kod yazmaya gerek kalmadan veri alışverişi hemen başlasın

Bilgi > > >


 

 

Sürükle bırak ile HTML5 responsive formları kolayca tasarla

Kullanımı çok kolay olay form tasarım aracı ile , kağıt ve Excel formları, dijital formlara çevirin

  • Formları, ERP uygulamalarının önünde kullan, iş bitince verileri ERP 'ye aktar
  • Kurumsal uygulamalardan forma veri göndererek, akış başlat
  • Formları başka uygulamaların içine yerleştirerek akış başlat

Bilgi > > >

Uyarı ve onay elektronik postaları ile her zaman sürecin içinde olun 

  • E posta sihirbazı, kodlama yapmadan, uyarı ve onay e postalarını kolayca oluşturur
  • E posta şablonları ile bildirimler, kurumsal iletişim standartlarına uygun olarak yapılır
  • Hedef süre aşımında veya yeni görev atandığında e postası göndererek uyarır
  • Form içerisindeki verileri ve ekindeki belgeleri de, e postaya ekleyerek, akıllı bildirim yapar
  • Gelen onay e postası üzerindeki linklere tıklandığında, akış otomatik olarak ilgili iş adımına yönlenir 

Akış versiyonlama 

  • Akışa yeni aktivite eklendiğinde, önceden başlamış olan işler eski versiyondan, yeni başlayan işler ise, yeni versiyondan ilerler
  • Aktivite içinde yapılan değişiklikler ise hemen devreye girer
  • Akış tarihçesi yapılan tüm işlemleri kayıt altına alır
  • Tarihçede akışın tasarımı, scriptler ve tanımlamalar gibi tüm veriler tutulur
  • En son akış ne zaman, kim tarafından ve ne değişiklik yapılmış bilgisi kayıt altına alınır
  • Tarihçede akışın herhangi bir versiyonuna geri dönülebilir

Vekalet verin, işiniz aksamasın 

Gelişmiş vekalet yönetim sistemimiz her türlü ihtiyacınıza cevap vermek üzere tasarlanmıştır

  • Her akışa süreli, süresiz vekalet vermek
  • Yöneticinin, kişi adına vekalet verebilmesi
  • Bir sürecin sonunda vekaletin otomatik verilmesi
  • Akışların hepsini tek kişiye veya akış tipine göre farklı kişilere vekalet verilmesi
  • Delegasyon ile,  görevi başkasına devretmek
  • Yönlendirme ile, akışı istenilen adıma göndermek
  • Verilen vekaletleri toplu olarak görebilme
  • Mobil uygulamadan vekalet verebilme
  • Vekalet verildiğinde veya süresi bittiğinde, e posta ile bildirim gönderme

Ünvana iş ataması yapın, değişiklikler sizi yormasın

  • Organizasyon şemaları, İK uygulamaları ve SAP, Oracle gibi ERP uygulamalarının şemaları ile entegre çalışır
  • Kişi yerine ünvana iş ataması yapın, görev değişikliği olduğunda, işler otomatik olarak o ünvandaki kişiye gider
  • Sınırsız sayıda organizasyon şeması tanımlanır
  • Her işlem adımına ayrı organizasyon şeması atanabilir
  • Ünvana iş atama destek maliyetlerinizi düşürür

Zamanlayıcı, kullanıcıların verilen hedef sürede işi yapmalarını sağlar

  • Hedef sürede işin tamamlanıp tamamlanmadığını kontrol etmek
  • Kişiye veya gruba atanan her işe, sabit görev tamamlama süresi vermek
  • Hedef süre aşıldığında otomatik olarak aksiyon almak;
  • Hedef süre aşıldığında ; Uyarı e postası göndermek, İşi başkasına atamak, İşi aynı kişiye tekrar atamak, Web servisi ile diğer uygulamaları tetiklemek, başka bir PaperWork iş akışını başlatmak, DLL (Metod) çağırarak işlem yapmak

İşin geçtiği adımların grafik ortamda görsel takibi

Akışın geçtiği adımların tarihçesi, işlem süreleri

Her ortamdan belgeli ya da belgesiz iş akışı başlatabilme

Kişi, grup ve ünvan bazlı iş atama

Elektronik Form üzerindeki her veriden otomatik olarak işi yönlendirme

Aynı anda birden fazla active directory ile çalışabilme

SAP veya Oracle gibi sistemlerledeki kullanıcı listeleri ile senkronizasyon

E posta dinleme, e postanın içinde geçen kelimelere göre otomatik olarak belirli bir iş akışının başlatılması

PaperWork SDK kullanarak, iş akışımızın kendi uygulamalarınızla arayüz entegrasyonu

İş akışı, form üzerindeki verilerden, sürecin herhangi bir adımında bir word taslağını doldurarak otomatik belge yaratabilir

Kişilerin üzerinde bekleyen tüm işleri tarihçeleri ile izleyebilme

Form içerisindeki verilerden otomatik olarak akışın isimlendirilmesi

Akışın birden fazla kola yönlenmesi, belirlenen kurala göre bir sonraki adıma geçmesi

Her akışa özel kod kütüphanesi ile script’ lerin merkezi yapıdan kullanılması

Akışlarda formlar içerisinde geçen verilerden arama yaparak, istenilen akışın bulunması

Akış sizden geçtikten sonra, durumunun takibi

Her akışın tasarım ve yönetim yetkilerinin ayrı ayrı tanımlanması

Akışın, yetkili kullanıcı tarafından istenilen adıma geri veya ileri alınması

Akış sırasında toplanan belgelerin, otomatik olarak doküman yönetimine aktarılması

İş akışı sırasında belgeyi e imza ile imzalayıp, KEP ile gönderme

İşlem adımının belirli bir süre veya form üzerindeki tarihe kadar bekletilmesi

Akışa bitiş süresi vererek, otomatik aksiyonlar tanımlamak

İstediğiniz kadar çalışma takvimi tanımlamak

Atanan işler, gelen belgeler, mesajlar ve uyarılar için görsel gösterim