Kayıtlı elektronik postalarınızı arşivleyin, işleme alın, zamanında dönüş yapın (KEP)
KEP çözümümüz, kuruma gelen tüm KEP’lerin arşivlenmesini ,sınıflandırılmasını ve içinde geçen kelimelerden, otomatik olarak ilgili iş akışına yönlendirilmesini içerir. PaperWork çözümleri, elektronik imza ve Kayıtlı Elektronik Posta sistemleri ile bütünleşik çalışır. KEP çözümümüzün KEP’in içinde geçen kelimelerden otomatik dağıtım yaparak, KEP’i ilgili sürece yönlendirebilmesi, kullanıcı hatalarını ortadan kaldırır. KEP ‘e zamanında cevap verilmesini sağlar. Birden fazla KEP adresi ile çalışır. Sistem içerisinde kimlerin KEP alıp, gönderebileceği tanımlanabilir. Alınan ve gönderilen tüm KEP’ler sistem üzerinde izlenir. Gelen KEP iletisi, görüş almak ve çeşitli işlemler yapılması için kurum içerisinde iş akışı uygulamamız ile dolaşır. Cevap yazısı onaylandıktan sonra, sistem içerisinden KEP ile gönderilir. Örneğin, KEP iletisinin içerisinde “haciz” kelimesi geçiyorsa, sistem gelen KEP’i doğrudan hukuk iş akışına yönlendirebilir. PaperWork gelişmiş KEP modülünü, iş akışı motoru ile bütünleşik çalıştığı için her türlü sürecinizde KEP ile işlem yapmak çok kolaylaşmıştır. KEP çözümümüz size süreçlerinizde esneklik sağlar. İstediğiniz anda istediğiniz süreç de KEP altyapısını kullanabilirsiniz. Zaman geçtikçe KEP’in kullanım alanları artacaktır. PaperWork, KEP ile ilgili süreçlerinizi, diğer süreçlerinizle birlikte tek bir platform da yönetmenizi sağlar.
EPDK abone şikayetlerini, Enerji Dağıtım Şirketlerine özel bir XML formatında KEP ile bildirmektedir. PW gelen KEP iletisini alıp, XML den şikayet bilgilerini okuyarak kendi formuna aktarıp müşteri şikayeti iş akışını başlatmaktadır. Süreç sırasında cevap yazısı hazırlanıp kontrollerden geçtikten sonra, cevap XML’i otomatik oluşup EPDK’ya KEP ile gönderilmektedir. İnsan kaynakları süreçleri de KEP’in yaygın kullanılmaya başladığı alanlardır. PaperWork üzerinde çalışan insan kaynakları süreçlerinde ihtar, izin bildirimleri gibi işlemler KEP ile çalışanlara bildirilir. E mutabakat sürecinde ise, firmalara BA/BS formları ve cari ekstreler KEP ile gönderilir. Ödeme talimatları da, onay iş akışının sonunda e - imza ile imzalandıktan sonra , KEP ile bankaya gönderilir
![]() | Özellikleri KEP’in içinde geçen kelimelerden belirli bir akışı başlatma KEP sürecine tamamlama süresi tanımlama ve uyarılar gönderme Gelen / Giden KEP’lerin arşivlenmesi KEP alma, KEP gönderme İstenildiği kadar KEP adresi tanımla KEP alma/gönderme yetkisi tanımla Esnek Görsel akış tasarım aracı sayesinde sürükle bırak ile sürecin oluşturulması KEP sürecinin görsel ortamda izlenmesi, anlık olarak işlemin bulunduğu yerin tespiti Süreç sırasında diğer uygulamalardan veri alma/verme KEP sürecinde işlem adımlarına hedef süre verme Süre aşımlarında uyarı e postası gönderme Sürece KPI tanımlama ve raporlama |