Anadolu Sigorta, iş akışı çözümleri arasından PaperWork platformunu seçti.

9 bölge müdürlüğü + genel müdürlük + 7500 acenta
Kullanıcı sayısı: 12.000
PaperWork BPM üzerinde günde başlayan yeni iş miktarı: 5.000

Anadolu Sigorta, global ve yerli iş akışı çözümlerini değerlendirdiği sürecin sonunda, PaperWork iş akışı platformuna karar verdi. Projenin ilk safhası olan, yaklaşık 10.000 kullanıcının bulunduğu, acentalar, bölge müdürlükleri ve genel müdürlük arasındaki iletişim süreci, PaperWork ECM platformu üzerinde yönetilmeye başlandı. PAS adı verilen sistem sağladığı raporlar ile de verimlilik takibi yapılmasını kolaylaştırmıştır.

Projenin ikinci fazında ise, Java tabanlı kendi geliştirdikleri sigortacılık uygulaması ile ara yüz entegrasyonu gerçekleştirilmiştir. Anadolu Sigorta yazılım ekibi, PaperWork SDK’yı kullanarak iş akışlarını kendi sigorta uygulamaları ile entegre etti. Acentalar ve Anadolu Sigorta çalışanları iş akışlarını sigorta paketi üzerinden yönetiyor. Arka planda PaperWork iş akış motoru olarak çalışıyor. Kullanıcılar başka bir uygulamayı açmadan sigorta uygulaması üzerinden işlemleri gerçekleştiriyor.

PaperWork acentelerinin ve çalışma arkadaşlarınız ile iletişimde otomasyonu sağlayarak sadece işinizi kolaylaştırmak ile kalmaz aynı zamanda şirketinizin sağladığı hizmetlerde müşteri memnuniyeti ve verimliliğini artırır. İletişimde kullanabileceğiniz anlık mesajlaşma özelliği ile acenteleriniz ve iş arkadaşlarınızı ile iletişimi poliçe, yenileme hasar gibi belirli bir konu etrafında yapmanızı sağlayarak tüm bilgi akışını otomatik olarak düzenler ve kontrol altına almanızı sağlar.

Sigorta şirketinizin acenteleri ile iletişimini iyileştirmek, acentelerinize cevap sürelerinizi standart ve izlenebilir hale getirerek satışlarınızı, karlılığınızı ve memnuniyeti artırmak için PaperWork ile size nasıl yardımcı olabileceğimizi duymak için bizimle iletişime geçin.

Anadolu Sigorta, Sigorta uygulaması ile entegre olarak iş süreçlerini PaperWork BPM üzerinde yönetiyor. Dağıtık yapıda her gün binlerce iş akışı sistem tarafından izleniyor, ölçülüyor. Sorunlu noktalar tespit edilerek, iyileştirmeler yapılıyor.

Acente talep yönetimi ile başlayan süreç uyarlamalarına eksper atama, poliçe revizyon ve üretim gibi her geçen gün yenileri ekleniyor

Etiketler

Ne Düşünüyorsunuz?

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


Bize Yazın

PaperWork'ü görmeden karar vermeyin!

Bizimle iletişime geçin, size özel bir demo gerçekleştirelim.

İhtiyaçlarınızı dinliyor ve sizin için özel bir demo hazırlıyoruz.

Kazançlarınız:
Sırada ne var?
1

Sizin için uygun bir zaman aralığı belirliyoruz.

2

Bir tanışma toplantısı düzenliyoruz.

3

Size özel bir demo gerçekleştiriyoruz.

Ücretsiz Demo Talep Edin